تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۹۱۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شوش:
مشکلات نیشکر هفت‌تپه از سوی مسئولان در دست پیگیری‌است
 امام جمعه شوش گفت:مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از سوی مسئولان ذیربط در دست پیگیری است.

حجت الاسلام سیدمحمد امام درخطبه های نماز جمعه این هفته شوش گفت:همه ماو شماکارگران زحمتکش هفت تپه از یک خانواده هستیم وهمه باید هرگاه مشکلی پیش آید به همدیگر کمک کنیم.

وی گفت: موضوع شرکت نیشکر هفت تپه را از طریق استاندار خوزستان وحضرت آیت الله موسوی جزایری پیگیری کردم که این دوعزیز قول دادند موضوع را از طریق مسولان ارشد در تهران پیگیری کنند.

وی افزود:انتظار داریم باتلاش نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی مشکلات شرکت نیشکرهفت تپه پیگیر وحل و فصل شوند.

امام جمعه شوش همچنین با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار آشوب های اخیر طی هفته گذشته در برخی نقاط کشور و خوزستان  بیان کرد: متاسفانه اشرار خساراتی به اموال عمومی وارد کردند که این حادثه به بهانه گران شدن بنزین رخ داد.

خطیب جمعه شوش  گفت: افزایش نرخ بنزین در شرایطی رخ داد که نزدیک بود وحدت جامعه از بین رود و از سوی دیگر دشمن دندان تیزکرده بود تا به امنیت و مصالح مردم و انقلاب و نظام ضربه بزند و در چنین شرایطی در درجه اول باید اشرار و دشمن را سرجای خود نشاند و از طرفی  تصمیم اتخاذ شده در این رابطه مدیریت شود.

وی تاکید کرد: ما باید هوشیارانه مسائل را تحلیل کنیم و به گونه ای رفتار نکنیم که خواسته دشمن باشد و باید به وحدت و اتحاد جامعه بیاندیشیم.

حجت الاسلام امام  با تقدیر از درایت مردم شوش که با فهم بالای خود وارد اغتشاش نشدند گفت: این نشانه رفتار عاقلانه مردم است که در عین حال که اعتراض هم داشته باشند ولی عاقلانه رفتار کردند

وی همچنین از حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی ،قضایی، انتظامی و سپاه در دفع فتنه و آشوب فتنه گران قدردانی وتشکر کردند.

امام جمعه شوش همچنین شهادت سروان رضا صیادی از نیروهای انتظامی در اغتشاشات اخیر در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر را تسلیت گفت.

وی در خاتمه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه بسیج در کشور بیان کرد: مطمئن باشید تا زمانی که بسیج هست نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نمی شود و دشمن نمی تواند به این کشور و انقلاب صدمه ای وارد کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار