تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۹۱۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی میثاق با ولایت در باغملک و بهبهان برگزارشد
 راهپیمایی وحدت آفرین حمایت از اقتدار و امنیت کشور و میثاق با ولایت روز جمعه با حضور گسترده مردم در شهرهای بهبهان و باغملک برگزارشد.

 مردم بصیر و مومن باغملک پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه با شرکت در این راهپیمایی  و سردادن شعارهای حماسی و انقلابی ، ضمن محکومیت تحرکات اخیر عوامل آشوب گر و دست آموز دشمن از فرمایش های روشنگرانه و حکمت آمیز مقام معظم رهبری حمایت کردند.
مردم انقلابی بهبهان نیز پس از برگزاری نماز جمعه در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و حمایت از مقام عظمای ولایت و محکومیت حوادث خشونت بار و دشمن شادکن چند روز اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین در برخی مناطق کشور و خوزستان انجام شد راهپیمایی کردند.
مردم ولایی خرمشهرنیز پس از اقامه نماز جمعه ، با برگزاری راهپیمایی خودجوش ضمن حمایت از امنیت و اقتدار کشور و تجدید بیعت با ولایت فقیه ، تحرکات ساختارشکن عده ای فرصت طلب و عامل دشمن در تخریب اموال عمومی و تعرض به اموال خصوصی مردم را به شدت محکوم کردندو خواستار برخورد قانونی و قضایی با برهم زنندگان امنیت مردم‌شدند.
در اهواز راهپیمایی وحدت آفرین و حمایت از امنیت و اقتدار کشور و میثاق با رهبری روز شنبه (فردا )دوم آذر ساعت ۹.۳۰ صبح تا چهارراه آبادان برگزار می شود.
هیات های ورزشی ، اقوام و طوایف عرب ، لر و بختیاری ، استاندار خوزستان ، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) ، فرمانده قرارگاه کربلا و قشرهای مختلف مردم بر حضور در این راهپیمایی وحدت بخش تاکید کردند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار