تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۹۱۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اندیمشک:
دشمن در پی سوق دادن مطالبات مردم به سمت آشوب‌است
 امام جمعه اندیمشک گفت:دشمن به دنبال بدنام کردن نظام است و تلاش می‌کند مطالبات مردم را به سمت اغتشاش ، آشوب و ناامنی بکشاند.

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:اولویت اول کشور امنیت است و نباید بهانه به دست دشمن داد تا اغتشاش ایجاد کند.
وی افزود:دشمن با جنگ اقتصادی برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند و از همه ابزار استفاده گسترده دارد.ما دشمن را در همه عرصه ها شکست داده و به عقب راندیم ، امروز در جنگ اقتصادی هم باید تلاش و برنامه ریزی مضاعف کنیم.
امام جمعه اندیمشک افزود:بی شک مسئولین نسبت به شرایط بد اقتصادی مردم و فشارهای اقتصادی آگاه هستند و برنامه ریزی می کنند.
حجت الاسلام حسینی نوری افزود:دشمن بیدار و منتظر است و باید برای شرایط بعد از برقراری اینترنت هم مراقب باشیم.
وی اظهار کرد:طرح سهمیه بندی سوخت به لحاظ اصل طرح دارای مزایای خوبی است اما نسبت به زمان و شیوه اجرا نقاط ضعف جدی دارد.
خطیب جمعه اندیمشک با اشاره به اجرای طرح مشابه در سنوات قبل گفت:در سال ۸۹  کل حامل های انرژی گران شد اما مردم پذیرفتند و اعتراضی نشد . در آن وقت دولت با اقتصاددانان جلسه برگزار کرد و کارشناسان به صورت گسترده در رسانه های ملی به تشریح طرح پرداختند.شب اجرای آن نیز رییس جمهور در تلویزیون حاضر شد و مزایای طرح را بیان و  روشنگری کرد .همچنین برای بخش های صنعتی ، کشاورزی و حمل و نقل بسته های حمایتی مشخص کرد.
امام جمعه اندیمشک گفت:اما در شرایط کنونی به یکباره در شب تعطیلی طرح اجرایی شد و وارد شدن یک شوک به جامعه طبیعی بود.
حجت الاسلام حسینی نوری گفت:دولت تا حدی در شیوه و زمان اجرای افزایش و سهمیه بندی سوخت خوب عمل نکرد و این موضوع جای انتقاد دارد.
وی ادامه داد:امروز به برکت کلام نورانی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم و تلاش مسئولین امنیتی ، فتنه و آشوب جمع شده است اما باید همواره مراقب تلاش دشمن باشیم.
وی افزود:دشمن در فضای مجازی و حقیقی تلاش می کند به کشور ضربه بزند و امروز در چنین شرایطی تنها راه نجات کشور ، پیروی از رهبر معظم انقلاب است.
وی در بخش دیگری با گرامیداشت سالروز چهارم آذر ۶۵ روز مقاومت مردم اندیمشک در طولانی ترین بمباران جنگ تحمیلی افزود:این روز سند حضور پراقتدار مردم اندیمشک در دفاع مقدس است که با مقاومت خود در برابر دشمن از کیان اسلامی دفاع کردند.
به گزارش ایرنا نمازگزاران اندیمشکی پس از نماز در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب و محکوم کردن اغتشاشات ، از مصلی تا میدان راه آهن را راهپیمایی کردند.
راهپیمایان با حمل پارچه نوشته و شعارهای مرگ بر فتنه گر ، مرگ بر آمریکا و الله اکبر اقدام های اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار