تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۹۱۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم خرمشهر علیه آشوبگران راهپیمایی کردند
مردم و نمازگزاران ولایتمدار خرمشهری روز جمعه در محکوم کردن اغتشاش‌های اخیر از مقابل مسجد جامع این شهر تا میدان مطهری راهپیمایی کردند.

 نمازگزاران خرمشهری با برپایی راهپیمایی ضمن حمایت از اقتدار و امنیت کشور، انزجار خود را نسبت به دشمنان ایران اسلامی اعلام کردند.

راهپیمایان با شعار "مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "رهبر اگر فرمان دهد جان نثارش می کنیم"، " ای رهبر آزاد آماده ایم آماده" ، " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آماده" ، "شعار هر مسلمان مرگ بر آمریکا" خشم و انزجار خود را نسبت به عوامل آشوب و ناامنی در کشور ابراز داشتند.

نمازگزاران خرمشهر با در دست داشتن دست‌نوشته هایی هرگونه هنجارشکنی به بهانه اصلاح قیمت بنزین را نادرست دانسته و مخالفت خود را با هر گونه اغتشاش و نا امنی ابراز داشتند.

امام جمعه خرمشهر نیز در سخنانی بیانات مقام معظم رهبری در این رابطه را بسیار مهم دانست و گفت: ایشان فرمودند "بنده در این قضیه سررشته ای ندارم کارشناسان مختلف نظر دادند و اگر سران سه قوه به پشتیبانی کار کارشناسی تصمیم گرفتند من از آنها حمایت می کنم" .

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور افزود: اگر مقام معظم رهبری با اجرای این طرح مخالفت می کردند بهانه به دست برخی افراد داده می شد و کشور دچار چالش های سختر می شد. ضمن اینکه سکوت رهبری نیز به مصلحت کشور نبود و یک ۲ قطبی به معنای واقعی در کشور رخ می داد .

حجت الاسلام عادل پور اقدام مقام معظم رهبری را راهبردی دانست و گفت: اقدام مقام معظم رهبری درحمایت از اجرای این طرح دارای ساختار قانونی و در راستای صیانت از نظام و انقلاب اسلامی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار