تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۹۱۴۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت های ترافیکی راهپیمایی فردا در اهواز اعلام شد
 محدودیت های ترافیکی برای راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار کشور در اهواز اعلام شد.

  راهپیمایی «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» روز شنبه با حضور مردم در اهواز برگزار می شود تا مردم انزجار خود را از هر گونه نا امنی و اغتشاش در کشور به بهانه اصلاح حامل های انرژی اعلام کنند.

مردم اهواز ساعت ۹:۳۰ راهپیمایی خود را از میدان مولوی آغاز کرده و تا چهارراه سلمان فارسی به سمت چهارراه آبادان ادامه خواهند داد.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در این خصوص گفت: با توجه به راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار کشور در اهواز، محدودیت های ترافیکی در شهر اهواز اعمال می شود.

سرهنگ تورج جمشیدی افزود: این محدودیت ها در امانیه بلوار امام موسی صدر نبش خیابان عارف،  - خیابان منصفی نبش عارف - خیابان منصفی نبش لقمان - بلوار مدنی نبش مدرس - خیابان فلسطین نبش دانشکده ادبیات و  خیابان مدرس نبش درمانگاه حکیم به سمت میدان مولوی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: همچنین محدودیت ترافیکی نیز از پل چهارم به سمت آزادگان و خیابان سلمان فارسی - میدان شهدا به سمت آزادگان جنوبی - خیابان سلمان فارسی به سمت تقاطع سلمان  و تمام فرعی های منتهی به خیابان سلمان ومیدان مولوی تا تقاطع سلمان فارسی فردا اعمال می شود.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان بیان کرد: رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین در  امانیه بلوار فاطمی - امانیه خیابان فلسطین- خیابان ادهم جنوب به شمال-خیابان امام شرقی- خیابان طالقانی و پل سفید به سمت امانیه برای تردد استفاده کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار