تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۹۱۴۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: دوست داشتم در لیگ وقفه‌ای نباشد/ قدر داشته‌های خود را نمی‌دانیم
 سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید مارک ویلموتس یکی از مربی‌های بزرگ دنیاست و کارنامه مشخصی دارد و ارزش امثال این مربی‌ها معلوم نمی‌شود.

 جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. با توجه به وقفه‌ای که سر بازی‌های تیم ملی به وجود آمد، شرایط برای همه تیم‌ها سخت شده و ما سعی کردیم شرایط تیمی خود را با یک بازی دوستانه به حالت طبیعی بازی‌ها نگه داریم و آماده مسابقه باشیم. ذوب‌آهن تیم پرمهره و باشگاه بزرگی است و امیدواریم بتوانیم یک بازی خوبی را ارائه دهیم.

او افزود: با یک بازی یا دو بازی شرایط‌مان متفاوت نمی‌شود و ترجیح می‌دهیم هر هفته بازی کنیم و در شرایط مسابقه باشیم. من دوست داشتم در لیگ وقفه‌ای نباشد. در بازی فردا (یک‌شنبه) آبشک را در اختیار نداریم و محروم است اما بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: ما شناخت کامل از ذوب‌آهن داریم و می‌دانیم این تیم پرمهره است و می‌توانند هر لحظه شرایط را برای ما سخت کنند اما برنامه ما برای بازی مشخص است و برای بازی کار خود را به نمایش می‌گذاریم. ما برای هر بازی تمرین مشخص داریم و برای هر بازی تاکتیک خاص خود را داریم.

او درباره تیم ملی ایران تاکید کرد: نمی‌خواهم درباره شخصی صحبت کنم. ویلمتوس یکی از مربی‌های بزرگ دنیاست و کارنامه‌اش مشخص است. به نظرم ما قدر این مربی‌ها را نمی‌دانیم و  کسانی که به تیم می‌خواهند کمک کنند را از دست می‌دهیم. چند اسم می‌توانم بیاورم که از تیم جدا شدند و دوباره به تیم ملی برگشتند و با این کار شرایط را همیشه برای خود سخت می‌کنیم و بازیکنان و مردم با این کار ضرر می‌کنند. تیم ما به بحرین و عراق باخت و این شکست‌ها برای مردم سخت بود. در دورانی که من مقابل عراق بازی داشتم، در جام ملت‌های آسیا، شرایط خاصی داشتیم اما در این بازی‌ها وضعیت متفاوت بود و این برای ما ناراحت کننده‌ است. ما قدر داشته‌های خود را نمی‌دانیم و وقتی آن را از دست می‌دهیم، تازه می‌فهیم که چه چیزی از دست دادیم.

او درباره اینکه سعید آذری با وجود اینکه مدیرعامل ذوب‌آهن بوده درباره تیم ذوب‌آهن چیزی گفته خاطرنشان کرد : ایشان فقط درباره مدیریت صحبت می‌کنند و ایشان برای ذوب‌آهن زحمات زیادی کشیده‌اند و مجموعه ذوب‌آهن قدردان زحمات ایشان هستند. ما صحبتی درباره بحث فنی بایکدیگر نداشتیم. ایشان در راس باشگاه فولاد زحمات خود را می‌کشند.

او درباره مدیرعامل سعید آذری و اینکه او قبلا مدیرعامل ذوب‌آهن بوده گفت: حساسیت در بالای جدول و آخر فصل و حساسیتی در مدیران تیم وجود ندارد. حساسیت‌های بیرون اگر بخواهد در بازی تاثیر بگذارد، به نظر من بی‌معنا است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار