تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۹۱۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک کارشناس فوتبال:
تارتار عاقلانه و منطقی نفت‌مسجدسلیمان را بسته است
 یک کارشناس فوتبال معتقد است که تارتار عاقلانه و منطقی تیم نفت مسجدسلیمان را بسته است.

محسن بابادی در خصوص عملکرد نفت‌مسجدسلیمان در دیدار برابر پرسپولیس که با برد یک بر صفر نماینده خوزستان همراه بود، اظهارکرد: نفت‌مسجدسلیمان در ادامه عملکرد خوب‌اش در فصل نوزدهم که تاکنون باختی در کارنامه نداشته است، توانست برابر پرسپولیس به سه امتیاز دست پیدا کند. نفت در حالی امسال تاکنون شکستی نداشته است که بسیاری از تیم‌های بزرگ و مدعی قهرمانی از جمله پرسپولیس، متحمل شکست شده‌اند.

وی ادامه داد: نفت‌مسجدسلیمان در بازی با پرسپولیس ضمن این‌که به دنبال حفظ رکورد شکست ناپذیری‌اش بود، می‌خواست با کسب یک نتیجه خوب، تهران را ترک کند. شاگردان تارتار از ابتدای لیگ نشان دادند که می‌توانند در لیگ برتر بزرگی کنند و تیم‌های بزرگ را از پا در بیاورند. به نوعی نفت‌مسجدسلیمان، غول‌کش هم محسوب می‌شود.

این کارشناس فوتبال عنوان کرد: نفت‌مسجدسلیمان با یک شیوه عاقلانه بازی را به صورت تدافعی و ضد حمله آغاز کرد و در نیمه نخست نیز بدون این‌که گلی دریافت کند، با نتیجه مساوی به رختکن رفت تا فشار بر پرسپولیس بیشتر شود. تارتار می‌دانست پرسپولیس که در خانه و برابر هوادارانش بازی می‌کند، در نیمه دوم فشار بیشتری می‌آورد که به همین صورت هم شد اما نفت بسیار هوشمندانه دفاع کرد و بسیار زیبا نیز پرس را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: همچنین نفت بسیار بی‌نقص، ضد حمله را در دستور کار داشت و برای چندین بار احمد جبوری، بازیکن خوزستانی تیم نفت‌مسجدسلیمان در آستانه گلزنی قرار گرفت که البته توپ‌هایش راهی به دروازه نداشتند. در نهایت نفت‌مسجدسلیمان روی یک ضربه کرنر به گل رسید. نفتی‌ها پس از این گل، بازی را مدیریت کردند و در نهایت توانستند با کسب سه امتیاز از زمین خارج شوند.

بابادی خاطرنشان‌کرد: باید به تارتار و شاگردانش دست مریزاد گفت. تیمی که با ۱۵ میلیارد تومان بسته شده، توانست برابر تیمی که با ۸۰ میلیارد تومان بسته شده است، چنین بازی خوبی را به نمایش بگذارد و کار بزرگی انجام دهد.

وی درباره ۱۱ هفته شکست ناپذیری نفت‌مسجدسلیمان نیز گفت: این رکورد یک تیغ دو لبه محسوب می‌شود. یک لبه آن بار مسئولیت نفت‌مسجدسلیمان را زیاد کرده و یک لبه آن نیز اعتماد به نفس کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران این تیم را بالا برده است و نشان از این است که می‌توان با دست خالی، بازیکنان ارزان‌قیمت و ابزار کم نیز مقابل حریفان قد علم کرد و مدعیان را ناکام گذاشت.

این کارشناس فوتبال درباره آینده نفت‌مسجدسلیمان، عنوان‌ کرد: تارتار خیلی عاقلانه و منطقی تیم نفت مسجدسلیمان را بسته است و با توجه به این‌که می‌داند تیمش با بودجه‌ای که بسته شده است، توانایی دو تا سه گل زدن به حریفان را ندارد، گل نخوردن و نباختن را انتخاب کرده است و این دو مورد اولویت تارتار هستند. بعید می‌دانم نفت در پایان فصل نیز جزو تیم‌هایی باشد که شکست بسیاری در کارنامه داشته باشد. اگر نفت همین روند را ادامه دهد، حداکثر چهار یا پنج شکست را تا پایان فصل متحمل خواهد شد. نفت‌مسجدسلیمان امسال تیم ضعیف و زنگ تفریحی نخواهد بود و به این‌که نفت در پایان فصل در میانه رو به بالای جدول حضور داشته باشد، خوشبینم.

وی در پایان با تمجید از عملکرد سوشا مکانی، دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان نیز اظهارکرد: یکی از عوامل موفقیت نفت‌مسجدسلیمان در چند بازی اخیر سوشا مکانی دروازه‌بان با تجربه این تیم بوده است. مکانی از بیرانوند پرسپولیس نیز باتجربه‌تر است و در بازی با پرسپولیس و دیدارهای گذشته نفت، خونسردی و تجربه‌اش را به تیم انتقال داد. او در بازی‌های گذشته، تمام و کمال و به دور از مسائل حاشیه‌ای سال‌های قبل، در اختیار تیم بوده است. مکانی در بازی با پرسپولیس جزو بهترین بازیکنان نفت‌مسجدسلیمان بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار