تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۹۱۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراهیم تهامی:
فولاد با نکونام آینده خوبی دارد/به ویلموتس اعتقادی ندارم
 یک پیشکسوت فوتبال در خوزستان گفت: فولاد آینده خوبی با نکونام خواهد داشت، البته به شرط این‌که به این مربی جوان فرصت بدهند.

سیدابراهیم تهامی اظهارکرد: در خوزستان فوتبالیست‌های جوان خیلی خوبی داریم و باشگاه‌های نفت آبادان، فولاد، نفت اهواز، ملی حفاری و نفت امیدیه نیز زحمات زیادی در بخش پایه کشیده‌اند و کارهای خوبی صورتی گرفته است. می‌توانیم از همین جوانان در تیم‌های لیگ برتری خوزستان استفاده کنیم، البته به شرط این‌که آینده‌نگر باشیم ولی متاسفانه فوتبال خوزستان روند خوبی ندارد.

وی با اشاره به باشگاه فولادخوزستان، گفت: باشگاه فولاد از نظر فوتبالی‌ها یکی از بهترین‌ها در بخش پایه است زیرا توانسته در بخش پایه کارهای خوبی انجام دهد. فولاد تیم خیلی خوبی است و نکونام، مربی با شخصیتی است که در گذشته در لیگ اسپانیا در بازی‌های بزرگی به میدان رفته است و توانایی لازم را دارد و فقط باید به او فرصت داد.

این مربی فوتبال افزود: نفت‌آبادان نیز تیم خوب، جوان و آینده‌داری است. بازی نفت‌مسجدسلیمان برابر نفت آبادان را هم دیدم و به نظرم نفت‌ مسجدسلیمان باید آن دیدار را می‌برد. به نظرم تارتار تیم خوبی آماده کرده است.

وی تاکید کرد:‌ به نظر من هیچ کدام از سه تیم لیگ برتری خوزستان امسال نمی‌توانند به سهمیه آسیایی برسند ولی فولاد آینده خوبی با نکونام خواهد داشت، البته تاکید می‌کنم به شرط این‌که به این مربی جوان که در تیم‌های بزرگ و حرفه‌ای کار کرده است، فرصت بدهند.  

تهامی همچنین در خصوص وضعیت تیم‌ملی، عنوان کرد: در گذشته فوتبالیست‌هایی در تیم‌ملی داشتیم که به نظر من خیلی بهتر از فوتبالیست‌های فعلی بودند، البته از نظر حرفه‌ای بازیکنان حال حاضر تیم‌ملی بهتر از ملی‌پوش‌های سابق هستند. به هر حال امیدوارم مسئولان فوتبال کشور به این رشته اهمیت دهند. تیم‌ملی ایران می‌تواند موفق باشد و در آسیا حرف اول را بزند، البته به شرط این‌که مسئولین بیشتر رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: به نظر من فوتبال فعلی ایران در شرایط بهتری قرار دارد زیرا بازیکنان از نظر روحی روانی در وضعیت بهتری هستند و زیرساخت‌ها نیز بهتر شده‌اند. زمانی که خود من فوتبال بازی می‌کردم یک زمین چمن آزادی تهران و یک زمین تختی اهواز را داشتیم، البته زمانی که فصل بارندگی می‌شد، این دو زمین هم با مشکلاتی مواجه می‌شدند.

بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال ایران درباره مارک ویلموتس سرمربی تیم‌ملی ایران نیز گفت: من نسبت به ویلموتس امیدوار نیستم زیرا وقتی یک مربی کنار زمین می‌ایستد، باید کارآمد باشد. در دیدار تیم‌ملی ایران با بحرین و عراق، ویلموتس نشان داد که کارنامه خوبی ندارد. شاید خیلی‌ها به او اعتقاد داشته باشند ولی من به این سرمربی اعتقادی ندارم.

وی افزود: این مربی در بازی با بحرین و عراق، سیستمی را به کار برد که اگر من بودم به کار نمی‌بردم. قبل از بازی با عراق، دوستان از من پرسیدند که پیش‌بینی‌ات از این دیدار چیست؟ من هم گفتم که چشمم آب نمی‌خورد که ویلموتس بتواند در این دیدار نتیجه بگیرد. آرزو دارم تیم‌ملی ایران همیشه در آسیا تیم اول باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار