تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۹۱۸۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح عاری از پوسیدگی دندان در مدارس خوزستان
رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از اجرای طرح عاری از پوسیدگی دندان در بین دانش آموزان پایه تحصیلی ششم و هفتم خبر داد.
 علی بنیادی رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان  گفت: به هنظور جلوگیری از افزایش پوسیدگی دندان در بین دانش آموزان، طرح عادی از پوسیدگی دندان در پایه تحصیلی ششم و هفتم در مدارس استان درحال اجرا است.

او با بیان اینکه این طرح با همکاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در سطح خوزستان برای چهارمین سال متوالی در حال اجرا است، افزود: دانش آموزان با مراجعه به پزشک و معاینه دندان ها، گزارشی از آخرین وضعیت دندان‌ها به مدرسه ارائه می‌نمایند.

بنیادی درخصوص هزینه‌های معاینه طرح عاری از پوسیدگی دندان در دانش آموزان پایه ششم و هفتم در تمامی مدارس استان خوزستان اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های اداره کل آموزش و پرورش استان با دانشگاه‌های و دانشکده‌های علوم پزشکی، از دانش آموزان عشایری و روستایی هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان تصریح کرد: دانش آموزانی که در مدارس شهری استان نیز مشغول به تحصیل هستند، از تخفیفات معاینه نیز بهره مند می‌شوند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار