تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۹۱۸۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وجود بیش از ۲ هزار انشعاب غیرمجاز در روستا‌های اهواز/۱۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز قانونی شد
بیش از ۲ هزار انشعاب غیرمجاز در روستا‌های اهواز وجود دارد که ۱۰۰ فقره آن‌ها با تلاش آبفا روستایی و همکاری روستاییان مجاز شد.
 آریا خاکی مدیر امور آبفا کلانشهر اهواز  وجود انشعابات غیرمجاز در شبکه های آبرسانی را یکی از معیار‌های پایداری شبکه‌ عنوان کرد و گفت: به همان نسبت که انشعابات غیرمجاز وجود دارد، ناپایداری و آلودگی‌های شبکه آبرسانی بیش‌تر خواهد شد.

او بیان داشت: در مسیر لامی از روستای دغاغله تا روستای اوبقال، ۱۳ روستا با جمعیت ۲۰ هزار نفر در قالب ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار زندگی می‌کنند.

آریاخاکی تصریح کرد: از این تعداد، ۲ هزار و ۵۰۰ فقره اشتراک مجاز و قانونی دارند و مابقی آن‌ها در حدود ۲ هزار و ۵۰ اشتراک نیز غیرمجاز و غیرقانونی هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: از ۲ هزار و ۵۰ اشتراک غیرمجاز، حدود ۸۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز تجاری و صنعتی کشف شده است.

به گفته مدیر امور آبفا کلانشهر اهواز، با تاکیدات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان، رصد انشعابات غیرمجاز و پیگیری از طریق مراجع قضایی و صدور اجرائیه انجام و حدود ۱۰۰ انشعاب آن‌ها قانونی شده است.

او ادامه داد: با همت و تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و همکاری دهیار، شورا و اهالی روستاها، با جمع آوری و ساماندهی انشعابات غیرمجاز، درخصوص پایداری و بالا بردن شاخص‌های کمی و کیفی آب شاهد آبرسانی مطلوب به روستاییان خواهیم بود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار