تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۹۱۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاور فرمانده کل سپاه:
دشمن قصد ناامن کردن فضای کشور را داشت
 مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناآرامی‌های چند هفته گذشته را اشتباه محاسباتی دشمن دانست و گفت: دشمن قصد ناامن کردن فضای کشور را داشت.

  سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی  شامگاه چهارشنبه در نخستین ایین سالگرد شهدای ترور آبادان شهیدان علی صالحی مجد و یونس بحر در سینما مهر آبادان اظهار داشت:دشمن یکبار دیگر نتوانست به اهداف خود در کشور دست یابد.

وی اتحاد، همبستگی ولایتمداری را رمز پیروزی ملت ایران و شکست توطئه‌های دشمنان دانست و افزود:رزمندگان اسلام با ولایتمداری  در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

سردار  قربانی پیام شهدا را حرکت در مسیر ولایت و پشتبانی از آن دانست و گفت:شهدا عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند. 

وی ولایتمداری را یکی از عوامل قدرت ملت ایران نام برد و گفت: در زمان بروز جنگ و حادثه ملت شریف ایران اسلامی با افتخار و داوطلبانه به منظور دفاع از کشور به میدان خواهند آمد.

وی اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا کشور در اوج اقتدار است و توطئه‌های آنان هیچگاه به ثمر نخواهد نشست.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش آیت‌الله جمی امام جمعه فقید آبادان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان کرد:این روحانی مجاهد در هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه سنگر نماز جمعه را رها نکرد.

وی به مقاومت و رشادت‌های مردم آبادان و خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس بخصوص در روزهای ابتدای جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود:جای جای این ۲ شهر آغشته به خون شهیدان است و برای حفظ این شهرها خونهای زیادی به زمین ریخته شد.

شهیدان علی صالحی مجد و یونس بحر در آبانماه  سال ۱۳۹۷ توسط یک گروه تروریستی در جزیره مینو به شهادت رسیدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار