تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۹۱۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: ۶ امتیاز به دلیل اشتباه داوری از دست دادیم
  سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیممان در ۲ دیدار گذشته به خاطر اشتباهات داوری تن به شکست داد و ما از این بابت متضرر شدیم.

 جواد نکونام پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: متأسفانه در هر ۲ بازی قبل به خاطر اشتباهات داوری باختیم. در بازی مقابل ذوب آهن همانطور که کارشناسان اعتقاد داشتند پنالتی صد در صدی برای ما گرفته نشد. در شرایطی که تیم‌های لیگ خیلی به هم نزدیک هستند این اشتباهات داوری خیلی به ما ضربه زد اگرچه در هر ۲ بازی اشتباهات فردی داشتیم و منکر ضعفهای فنی تیممان نمی شوم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان افزود: حریف را به خوبی آنالیز کردیم. آنها روی ضدحملات خیلی خطرناک هستند و در بازی با پدیده نیز چند ضدحمله خطرناک ایجاد کردند؛ از هر نظر برای بازی فردا آماده‌ایم و می‌دانیم بازی فوق‌العاده سخت و دشواری پیش رو داریم.

وی ادامه داد: کمبودهایی در تیم داریم و دستمان از نظر در اختیار داشتن بازیکن بسته است. باید بگویم ۲ یا سه بازیکن تیم ما که از قضا جنوبی هم هستند در حق تیم فولاد کم‌لطفی می‌کنند. آنها یکسری مشکلات شخصی دارند که خارج از فوتبال بوده و مصدومیتشان فوتبالی نیست، همین مسئله باعث شده که تیم ما با مشکل کمبود بازیکن مواجه شود تا حدی که ما از تیم‌ جوانان و امیدمان بازیکن جذب کردیم.

نکونام افزود: این چند بازیکن، اولویتشان فوتبال نیست و در زندگی شخصی‌شان دچار مشکل شده و در حق تیم فولاد کم‌لطفی می‌کنند به این خاطر مجبوریم در نیم‌فصل آنها را با زبایکنان دیگر جایگزین کنیم تا راحت تر کار را دنبال کنیم.

وی گفت: در چند ماه اخیر نیز ۲، سه بازیکن ما در اردوی تیم امید بودند و در بیشتر تمرینات غایب بودند اما هیچ‌وقت گلایه‌ای از این بابت در رسانه‌ها نکرده‌ایم؛ روی سخنم با آن ۲، سه بازیکن است و باید هر چه زودتر به خودشان بیایند در غیر این صورت قطعا در نیم‌فصل دوم جایی در تیم فولاد نخواهند داشت.

سرمربی فولاد افزود: یکی از این افراد تاکنون فقط در یک بازی کامل و یک بازی هم نیمه کاره برای فولاد بازی کرده است اما در مورد بازیکن دیگر نمی‌خواهم خیلی مسئله را باز کنم او خارج از فوتبال مصدوم شده و سه هفته است با ما نیست، من برای روشن شدن ذهن هواداران خوزستان این صحبتها را مطرح کردم. 

وی گفت: چند بازیکن ما در نیمه اول بازی با ذوب‌آهن بد کار کردند و در نیمه دوم با تغییراتی که صورت دادیم کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشتیم البته بعد از دریافت گل ۲ دقیقه بعد می‌توانستیم به گل تساوی دست یابیم اما داور پنالتی مسلم ما را نگرفت.

نکونام در خصوص شرایط تیم ملی گفت: من نمی‌خواهم در خصوص تیم‌ ملی اسمی از کسی بیاورم اما از یک بابت خوشحالم هر موقع در هر زمینه‌ای صحبت‌هایی کردم در نهایت همه به حرف من رسیدند؛ بعد از رفتن کی‌روش صحبت‌هایی کردم و خیلی‌ها گفتند من طرفدار کی‌روش هستم و حرف‌هایی را مطرح کردند. متأسفانه الان ما وضعیت خوبی نداریم و تیم ملی ما صدمه دیده است ؛مطمئن باشید اگر تیم ملی نتواند به جام‌جهانی صعود کند شاهکار رخ داده است.

دیدار تیمهای فولاد و گل گهر فردا از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه فولاد برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار