تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۹۱۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلالی: مدیران باشگاه از برنامه‌هایم حمایت می‌کنند
 سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: مدیران باشگاه از برنامه‌هایم حمایت می‌کنند و بازیکنان برای موفقیت در لیگ یکدل شده‌اند.

  مجید جلالی پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: ما یک تیم در حال پیشرفت هستیم و می‌خواهیم فردا این موضوع را در زمین به نمایش بگذاریم. چند هفته است که خوب بازی می‌کنیم، اما نتوانسته‌ایم امتیاز بگیریم. ما می‌خواهیم هم در زمین خوب باشیم و هم امتیاز بگیریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش از انگیزه بالایی برای کسب امتیاز مقابل فولاد برخوردارند گفت: آنها تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و فکر می‌کنم فردا بازی خوب، قوی و موفقی انجام دهیم. البته ما با هدف برد وارد میدان می شویم و تلاش می کنیم به این مهم برسیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان افزود: من سال‌های زیادی را در فولاد بودم و شاید آن زمان، بهترین سال‌هایی بود که از نظر سنی برای مربیگری مطلوب است. در چند سالی که در فولاد بودم، از تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و حتی تیم امید پیشنهاد داشتم، اما به خاطر اینکه به کارم اعتقاد داشتم و متعهد بودم، به کارم در فولاد ادامه دادم.

وی افزود: تیم ما در شروع فصل، شرایط بسیار نابسامانی داشت، به همین خاطر در ابتدای حضورم در تیم گل‌گهر تلاش کردم به اولویت های مهم بپردازم. ما خیلی از مشکلات را یکی یکی حل کردیم و شرایط بازیکنان از لحاظ نظم درون گروهی، تمرین و قابلیت‌های ذهنی و بدنی نسبت به گذشته، خیلی فرق کرده است. بازی‌هایی که پشت سر گذاشتیم، سیر پیشرفت ما را نشان می‌دهد و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده آل برسیم. 

جلالی با بیان اینکه تیمش بازی‌های خوبی ارائه می‌کند، اما امتیاز نمی‌گیرد، گفت: وقتی تیمی چنین شرایطی دارد، اغلب ۲ دلیل دارد. اول اینکه کارهای تیمی بازیکنان ما نقص‌های اساسی دارد و دیگری اینکه تیم ما از نظر سطح مهارتی، نیاز به ترمیم دارد. ما در بخش تاکتیکی تمرینات بسیار خوبی انجام می دهیم اما هنوز ایراداتی داریم.

دیدار تیمهای فولاد و گل گهر از ساعت ۱۴:۳۰  فردا جمعه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار