تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۹۱۹۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
متولیان امر نظارت بر قیمتها را مضاعف کنند
  امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی در حال زندگی هستند، گفت: هم اکنون شاهد گرانی اکثر اقلام مصرفی مردم در بازار هستیم لذا لازم است متولیان امر نظارت‌های خود را بر قیمتها تشدید کنند.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته کلانشهر اهواز، اظهارداشت: پس از افزایش قیمت بنزین گفته شد که اقلام گران نمی‌شود اما بررسی‌های انجام شده خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: تنها بخش محدودی از قیمت کالاها و اقلام مصرفی همچنان در بازار ثابت مانده و بر همین اساس لازم است متولیان امر نظارت‌های خود را تشدید کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه مسئولان باید شرایط را برای مردم تسهیل کنند، گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در تلاش هستند اما بخش قابل توجهی از مردم در شرایط سخت به سر می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه عائله دولت مردان کشور مردم هستند، گفت: مسئولان همانطور که برای معیشت خانواده خود برنامه ریزی می کنند باید برای مردم نیز برنامه ریزی داشته باشند تا معیشت آنها دچار مشکل نشود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد رضایت مردم را عامل اقتدار و قدرت یک ملت عنوان کرد و افزود: رضایت عده‌ای خاص که در مواقع سختی خود را کنار می‌کشند و زن و فرزندانشان در خارج از کشور هستند، ملاک نیست.

وی به مطالبات عقب افتاده برخی کارگران اشاره کرد و گفت: فردی که ۱۹ ماه حقوق نگرفته باشد با مشکلات جدی روبه رو است و نیاز است مسئولان به موضوعات این چنینی هم توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به راهپیمایی مردم ایران در حمایت از اقتدار و امنیت اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی بازهم در یک آزمون الهی سربلند بیرون آمدند که تشکر صمیمانه مقام معظم رهبری را درپی داشت.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تاکید بر اینکه مسئولان برای سپاسگزاری از صبر مردم، برای رفع مشکلات معیشتی مردم و بهبود شرایط تلاش بیشتری کنند، گفت: نظارت بر قیمت کالاها نباید تنها محدود به یکماه بعد از گرانی بنزین باشد بلکه کنترل قیمت‌ها به صورت مداوم انجام شود.

وی به موضوع سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در این رابطه هنوز برخی از تاکسی ها در برای دریافت سهمیه های بنزین بخصوص در ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها مشکلاتی دارند.

نماینده ولی فقیه با انتقاد از قطع یارانه عده‌ای از مردم که بدون بررسی دقیقی صورت گرفته، انتقاد کرد و گفت: یارانه افرادی که پردرآمد نیستند باید برقرار شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار