تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۹۱۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تساوی خانگی برابر ذوب‌آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر به روند امتیازگیری خود ادامه داد.

 جدال تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن روز جمعه با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی این بازی با حاشیه‌هایی از جمله حضور پرشور هواداران نفت مسجدسلیمان و حضور تماشاگران نفتی پشت درب‌های بسته ورزشگاه همراه بود.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با یکدیگر رقابت کردند.

* تیم ذوب‌آهن در حالی پا به این میدان گذاشت که در رتبه دوازدهم رده بندی قرار داشت و به دنبال جبران نتایج از دست رفته بود، در سمت مقابل تیم مهدی تارتار یکی از خستگی‌ناپذیرترین تیم‌های این فصل لیگ است و در لیگ و جام حذفی تاکنون عملکرد خیلی خوبی از خود به جا گذاشته و تیم هشتم جدول است.

* نفت مسجدسلیمان تاکنون نشان داده که در این فصل بسیار دشوار به حریفان خود می‌بازد. این تیم خوزستانی در کنار سپاهان تنها تیم‌های بدون باخت این فصل هستند درحالی که ذوب‌آهن پنج باخت در کارنامه دارد. همچنین این دیدار به دلیل رویارویی ۲ تیم خوزستانی و اصفهانی از حساسیت خاصی برخوردار بود.

* بازیکنان تیم ذوب‌آهن پیش از آغاز بازی با تاخیر وارد میدان شدند تا مشغول گرم کردن شوند که این موضوع از چشم ناظر بازی دور نماند.

* هواداران نفتی با حضور پرشور خود به کمک تیمشان آمدند و از ابتدا تا انتها بازیکنان نفت را تشویق کردند. بیش از پنج هزار هوادار مسجدسلیمانی از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را حمایت می‌کردند.

* حدود یکصد هوادار تیم ذوب‌آهن که به مسجدسلیمان آمده بودند از ابتدا تا انتهای بازی به حمایت از تیم خود پرداختند.

* سرمربیان ۲ تیم نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن پیش از این دیدار با یکدیگر رو به رو نشدند. پیش از شروع مسابقه مهدی تارتار به سمت نیمکت نشینان ذوب آهن رفت ولی او با منصوریان رو در رو نشد.

* درب‌های جایگاه وی آی پی ورزشگاه نفت مسجدسلیمان در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی بسته بود و هیچکس موفق به حضور در این جایگاه نشد. تعدادی از هواداران در حالی که بلیت جایگاه وی آی پی را در دست داشتند پشت درب‌های جایگاه بودند.

* سوشا مکانی پیش از شروع مسابقه به شدت توسط هواداران نفت مورد تشویق قرار گرفت.

* برخی از هواداران نفت پیش از بازی در حالی که لباس بختیاری به تن داشتند به آیین و رسوم این قوم پرداختند که استقبال سایر هواداران را به همراه داشت.

* در ابتدای نیمه دوم این دیدار توپ ارسالی درون محوطه جریمه به دست بازیکن ذوب‌آهن برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه حسین ابراهیمی بازیکن نفتی ها نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

* تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه خود در اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند.

* در نیمه دوم این دیدار تشویق‌های پی درپی هواداران موجب زیبایی بیشتر بازی شد در حالی که هیچ یک از ۲ تیم میلی به گل زدن نداشتند.

* سعید آهنی از نفت مسجدسلیمان که سه هفته محروم بود در این دیدار روی نیمکت نفتی ها حضور داشت.

* تماشاگران در دقیقه ۷۵ بازی به صورت هماهنگ و یکصدا مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.

* پس از پایان بازی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن به سمت هواداران رفته و از آنها تشکر کردند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار