تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۹۱۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: تیم ذوب‌آهن مقابل ما به خواسته خود رسید
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ذوب‌آهن در این بازی به خواسته‌اش رسید و حسرت این تساوی برای ما باقی ماند.

  مهدی تارتار جمعه در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشتیم هر چند در خلق موقعیت ضعیف بودیم اما ما باید پیروز میدان می شدیم که متاسفانه این امر محقق نشد.

وی با بیان اینکه یکی، ۲ بازیکن ما همچنان در سرخوشی برد پرسپولیس بودند که در بین ۲ نیمه به آنها تذکر دادیم گفت: در ابتدای نیمه دوم یک موقعیت پنالتی داشتیم که تبدیل به گل نشد. در کل تیم برتر میدان بودیم اما در کسب نتیجه موفق نبودیم.

وی در خصوص از دست رفتن پنالتی تمش در این بازی گفت: ابراهیمی پنالتی‌ زن اول تیم است و در تمرینات تمام پنالتی‌هایش را گل کرده بود. تمام بازیکنان دنیا ممکن است پنالتی‌هایشان گل نشود و این موضوع یک امر طبیعی است.

تارتار در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا چیدمان تیمش در مقابل ذوب آهن مناسب بود گفت: اگر شما ترکیب تیم ما را بچینید، آن وقت شرایط نفت درست می‌شود؟ سال گذشته همه تیم‌ها از نفت سه امتیاز را می‌گرفتند اما امسال همه تیمها به دنبال شکست دادن ما هستند. فکر می‌کنم اگر قدری منصفانه قضاوت کنید بهتر است در غیر اینصورت دیگر پاسخی به سوالات شما نمی‌دهم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: باید بپذیریم که تیم ما امکاناتی در حد لیگ برتر ندارد از طرفی از منابع درآمدی استخراج نفت ، هزینه ای برای تیم‌های فوتبال نمی‌شود لذا از مسوولان می‌خواهم که یک فکر اساسی برای تیممان کنند.

وی ادامه داد: ما برای تمرین کردن مرتب در حال سفر هستیم. بعد از بازی با نساجی زمین تمرین ما زیر کشت رفت و نتوانستیم حتی یک جلسه در مسجدسلیمان تمرین کنیم پس نباید شرایط ما را با تیم ذوب‌آهن برابر دانست و نباید انتظار داشت که با چند گل ذوب آهن را شکست دهیم.

غیبت منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان 

 سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد.

 منصوریان در این خصوص عنوان کرد: به دلیل نزدیک بودن ساعت پرواز تیمش برای بازگشت به اصفهان در نشست خبری حضور پیدا نمی کند.

پیش از آغاز بازی نیز حاشیه هایی بین سرمربیان ۲ تیم به وجود آمد و تارتار سرمربی نفتی ها حاضر به رویارویی با منصوریان نشد.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نفت مسجدسلیمان با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و در مکان پنجم جدول قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار