تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۹۱۹۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلالی: از تیمم ناامید نیستم اما بچگانه گل می‌خوریم
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان نسبت به نحوه گل خوردن‌های تیمش انتقاد کرد.
مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان حاضر شد و اظهار کرد: تیم ما در طول هفته برنامه‌ریزی مناسبی داشت و بهترین برنامه‌ها را در تمرین‌ها اجرا کردیم. جالب است در بازی که به حریف موقعیت ندادیم، بازنده باشیم.

وی ادامه داد: ما در دیدار با پدیده و سپاهان هم نباید می‌باختیم. روی گل‌هایی که خوردیم کار کرده بودیم که حریف نتواند از این راه به گل برسد. روی اتفاقات پیش پا افتاده گل خوردیم. شبانه‌روزی برای تیم زحمت می‌کشیم و افراد مختلفی را به تیم آوردم. ما حتی روی ضدحمله‌ها هم برنامه داشتیم ولی وقتی دستورات در زمین پیاده نمی‌شوند چه کاری انجام دهند.

جلالی افزود: البته باید به ظرفیت تیم نگاه کنیم. ما نمی‌توانیم کارهای پیچیده برای تیم بگذاریم و باید کارهای ساده را مرور کنیم. من یک حرف هم با کمیته داوران دارم؛ وقتی کوچکترین سوتی زده می‌شود، بازیکن‌ها به سرش می‌ریزند، یک نوع تاکتیک است و این مسئله روی داورهای جوان تاثیر می‌گذارد. داور باید یک پنالتی برای ما می‌گرفت اما این کار را نکرد و من از او راضی نیستم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: در ۲ بازی اخیر، ۳ گل روی اشتباهات بچگانه خوردیم. من بارها به تیمم گوشزد کرده بودم که روی ضربات ایستگاهی، ۲ نفر پشت محوطه باشند اما امروز روی همین غفلت گل خوردیم. من نسبت به تیم ناامید نیستم زیرا می‌بینیم که تاثیرات تمریناتم در بازی مشخص است.

 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار