تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۹۱۹۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام : برخی دوست ندارند فولاد بالا باشد
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برخی در خوزستان دوست ندارند فولاد خوزستان بالا باشد برای همین اگر به کار خود ادامه دهند، اسامی آنها را می‌آورم.
 جواد نکونام شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر گل گهر سیرجان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: با وجود اینکه برای این بازی کمبود بازیکن داشتیم ولی موفق به پیروزی شدیم به همین دلیل به بازیکنان تیم خود بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی افزود: گل گهر با سیستمی بسته بازی می‌کنند که حتی می‌توانستند تیم پدیده را هم ببرند. آنها دل به بازی مستقیم و ضد حمله می‌دوزند. ما این را می‌دانستیم به همین دلیل به‌گونه‌ای بازی کردیم که به غیر از ابتدای نیمه دوم، فرصتی چندانی در اختیار آنها قرار ندادیم. در نیمه دوم گل گهر کمی باز شد و ما تغییر تاکتیک دادیم و می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برتری برسیم.

جواد نکونام که این روزها موضوعات بیشتری را البته سربسته به خبرنگاران در میان می‌گذارد همچنین گفت: افرادی در خوزستان حضور دارند که دوست ندارند تیم ما بالای جدول باشد ولی روزی می‌رسد که اسم آنها را می‌آورم. اگر آنها کارشکنی‌های خود را تمام نکنند اسم آنها را می‌گویم زیرا تا وقتی سرمربی فولاد خوزستان برای این تیم می‌جنگم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان همچنین گفت: امیدوارم بازیکنان فولاد ایوب والی را الگو قرار دهند زیرا او به معنای واقعی کاپیتان تیم است و در تیم ما بزرگی می‌کند. ما از او بابت این موارد ممنون هستم.

نکونام در خصوص اینکه سینا مریدی هافبک تیم فولاد خوزستان مدتهاست که در ترکیب تیم فولاد حضور ندارند نیز گفت: اگر شما مریدی را دیدید، سلام من را به او برسانید.

 از سری رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز در استادیوم فولاد خوزستان تیم‌های فولاد و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم خوزستانی به پایان رسید.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار