تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۹۱۹۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اظهارات بازیکنان فولاد پس از کسب دومین برد در لیگ برتر
 مهاجم تیم فولاد خوزستان پس از دومین برد تیمش در لیگ برتر گفت: همیشه باید فولاد را جزو مدعیان دانست چون یکی از بهترین باشگاه‌ها است و از نظر ساختار، امکانات و ورزشگاه مدرنی دارد.

 حسن بیت‌سعید جمعه شب پس از پیروزی ۲ بر صفر فولاد خوزستان مقابل گل‌گهر اظهار داشت: می‌دانستیم تیم حریف دفاعی کار می کند و کار ما دشوار است، آنها در بازی با شهرخودرو تا دقیقه ۶۷ خیلی خوب دفاع کردند و نشان دادند تیم خوبی هستند.

بیت‌سعید افزود: در نیمه اول به گل رسیدیم و کارمان آسان تر شد البته می‌توانستیم زودتر به گل‌های دوم و سوم هم برسیم. جا دارد این برد را به هواداران تقدیم کنم که همیشه یار و یاور ما بودند و خیلی برای ما زحمت می‌کشند.

وی گفت: بعد از هر دیدار، بازی خودم را آنالیز می‌کنم. شاید در ۱۲ بازی گذشته تنها چهار توپ در محوطه جریمه نصیبم شده است که نهایت استفاده را بردم. فولاد سازماندهی خوبی دارد و تاکنون ۲ بار قهرمان لیگ شده است. خوزستان و هواداران فولاد لایق بهترین‌ها هستند و ما همیشه باید به بالای جدول فکر کنیم.

روح اله سیف الهی هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی را خوب شروع کردیم و زود به گل رسیدیم. در دیدار قبلی شکست خوردیم و باید در این بازی جبران می‌کردیم البته به این سه امتیاز نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: با این برد توانستیم جایگاه‌مان را در جدول ارتقا دهیم و در ادامه تلاش می کنیم روند خوبمان را دنبال کنیم.

هافبک تیم فولاد در مورد اینکه هواداران علیه او شعار دادند و به نظر می‌رسد ناراحت هستند، گفت: من چیزی نشنیدم و تمرکزم روی بازی بود.

در ادامه ایوب والی کاپیتان فولادی ها گفت: برای برد وارد میدان شدیم و در طول بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف خلق کردیم.

وی افزود: در هفته های گذشته بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم و توپ های ما تبدیل به گل نشد. در این فصل تیم خوب و یک دستی داریم و همه بازیکنان متحد برای یک هدف تلاش می کنند.

کاپیتان فولادی ها گفت: تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم. جوانان خوبی داریم که در کنار بازیکنان باتجربه برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

دیدار تیم های فولاد و گل گهر با برتری ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید.

فولاد با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در مکان پنجم رده بندی قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار