تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۹۱۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس فردا برقرار است؛ هوای خوزستان آلوده نیست
 مدیرکل محیط زیست خوزستان با تایید شاخص های هوای استان، گفت: بر همین اساس دلیلی برای تعطیلی ادارات و یا مراکز آموزشی به دلیل آلودگی هوا وجود ندارد.

محمد جواد اشرفی در خصوص برخی گمانه زنی‌ها درباره تعطیلی مدارس استان به بهانه آلودگی هوا اظهارداشت: تعطیلی برخی شهرهای صنعتی کشور به دلیل پایداری هوا، نمی توان انتظار چنین شرایطی را هم در استان خوزستان داشت.

در ادامه پیگیری های مربوط به وضعیت جوی هوا در استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به آلودگی هوا در برخی شهرهای صنعتی کشور، گفت: در حال حاضر هوای استان در شرایط خوبی است و آلودگی وجود نداردبنابراین دلیلی برای مدارس و مراکز آموزشی وجود ندارد.

محمد سبزه‌زاری اظهارداشت: با توجه به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته ، هوای استان پاکیزه و بدون آلودگی است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهرهای صنعتی و بزرگ مانند اصفهان و تهران دچار مشکل آلودگی بسیار بالایی هستند، افزود: خوشبختانه این شرایط درحال حاضر در استان وجود ندارد.

این عضو ستاد مدیریت بحران استان با رد احتمال تعطیلی مدارس برخی شهرهای خوزستان به‌دلیل پدیده آلودگی هوا، یادآور شد: این احتمال شامل استان خوزستان نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیش‌بینی احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در استان طی ساعات باقی مانده امروز، گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد که از اواسط وقت فردا، جو استان تا روز دوشنبه هفته آینده پایدار خواهد بود.

وی با اشاره به میزان بارندگی‌ها در طول ۲۴ ساعت گذشته، بیان‌داشت: طی این مدت، میزان بارندگی‌ها در ایستگاه هواشناسی کشاورزی اهواز ۵.۳ میلی‌متر، آبادان ۱.۵ میلی‌متر، بستان ۱.۳،  شادگان ۰.۳ میلی‌متر، اهواز ۰.۲ میلی‌متر بوده است.

بر اساس این گزارش، ساعتی پیش خبر تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران، البرز و اصفهان بدلیل آلودگی‌هوا در رسانه‌ها منتشر شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار