تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۹۲۰۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ۲۵ درصدی درخواست استفاده از سی‌ان‌جی/ ۷۰۰ هزار وانت‌بار در ۶ ماه آینده دوگانه‌سوز می‌شوند
مجری طرح سی‌ان‌جی کشور گفت: پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، درخواست استفاده از سی‌ان‌جی در کشور ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است. سعی ما این است که در ۶ ماه آتی ۷۰۰ هزار وانت‌بار دوگانه‌‎سوز شوند.
 حمید قاسمی ده چشمه ئی مجری طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، درخواست استفاده از سی‌ان‌جی در کشور 25 درصد افزایش پیدا کرده است. بسیاری از درخواست‌های مردم در این حوزه سامان‌نیافته است و همکاران بنده در حال پیگیری هستند. من از مردم درخواست دارم که برای دوگانه سوز کردن خودروها حتما در سامانه جامع خودروهای گازسوز ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: مراحل دوگانه‌سوز کردن خودروها بدین صورت است که ابتدا متقاضیان در سایت ثبت‌نام کنند. سپس بسته به هر تقاضا، زمان و مرکز ارائه‌دهنده این خدمات به متقاضیان پیامک می‌شود و آنها میتوانند در زمان مشخص شده رجوع کنند و از مراکزی که زیرنظر وزارت صمت هستند مخازن استاندارد دریافت کنند.

قاسمی اظهار داشت: اولویت اعطای مخزن و سایر تجهیزات موردنیاز برای یک میلیون وانت‌بار است. ما سعی میکنیم که این فرآیند را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم و سعی ما این است که در 6 ماه آتی 70 درصد این خودروها دوگانه‌‎سوز شوند.

مجری طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در پایان گفت: هزینه‌ی این فرآیند براساس نوع مخازن مورد استفاده متفاوت است و ما در نظر داریم تا با افزایش تعداد جایگاه‌ها فرآیند خدمت‌رسانی را تسهیل کنیم. در این راستا مکاتباتی با شهرداری‌ها انجام شده است تا محل‌های مشخصی را در اختیار ما قرار دهند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار