تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۹۲۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری کلاهبردار میلیاردی از فروشندگان طلا در سایت های مجازی
 جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک کلاهبردار که از فروشندگان طلا در سایت های مجازی مبلغ 2 میلیارد ریال برداشت کرده بود، خبر داد
  سردار "سید محمد صالحی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پي ارجاع یک فقره پرونده قضائی نیابتی از شهرستان اهواز به شهرستان مسجدسلیمان مبنی بر کلاهبرداری از فروشندگان طلا در سایت های مجازی، این موضوع به صورت ویژه در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا شهرستان مسجدسلیمان با اقدامات تخصصي و رصد دقيق اطلاعاتي یک متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

سردار صالحی در خصوص شیوه کلاهبرداری متهم اظهار داشت: فرد کلاهبردار خود را خریدار طلا در سایت دیوار معرفی و پس از اخذ شماره تماس و شماره حساب با روش های متقلباته تلفن همراه فروشنده را هک و برای مخاطبین دفترچه تلفن وی درخواست پول می کرد، که پس از انتقال وجه طلا را تحویل می گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهم تاکنون به برداشت مبلغ 2 میلیارد ریال از 40 شهروندان اعتراف کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

:
:
:
آخرین اخبار