تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۹۲۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه کارآفرینی در گرو گذر از سبک آموزش دارالفنونی
مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: برای توسعه کارآفرینی باید سبک آموزشی دارالفنونی را کنار گذاشت.
 عبدالنبی سواعدی در آیین افتتاح باشگاه کارآفرینان نوجوانان و جوانان خوزستان که با حضور مدیران کشوری و استانی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) شهرستان اهواز برگزار شد با اشاره به اینکه رویداد بزرگ کارآفرینی کار بسیار ارزشمند و مقدسی است، گفت: ترویج تفکر کارآفرینی در بین دانش آموزان سبب خواهد شد تا استعداد‌های نهفته در جامعه دانش آموزی شناسائی و نوجوانان طی فرآیند مستمر آموزش، مشاوره و ترویج برای ورود به عرصه کارآفرینی و کسب و کار‌های آینده کشور ترغیب شوند.

او افزود: باشگاه کار آفرینی، کارآفرینان نوجوانان ویژه دختران و پسران با هدف آشنایی اولیه نوجوانان با مهارت‌های کارآفرینی و نوآوری، الهام گیری از کارآفرینان موفق، ایجاد انگیزه در نوجوانان برای تبدیل شدن به یک فرد کارآفرین و نوآور، شکل گیری شبکه اولیه کارآفرینان و آغاز رسمی دوره دو ساله برگزار می‌گردد.

سواعدی بیان کرد: کارآفرینی همیشه منبع مهمی برای رشد اقتصاد یک کشور به حساب می‌آید با تربیت کارآفرینان جوان آینده نگری وپیش بینی نیاز‌های آینده باعث نوآوری وخلاقیت خواهدشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مشترک فراروی فنی وحرفه‌ای برای توسعه مهارت از طریق هم افزایی بین ذینغعان همین رویداد کارآفرینی است که با مشارکت اداره کل آموزش فنی وحرفه ای، اداره تعاون> کار ورفاه اجتماعی، کمیته امداد و بیناد کارآفرینی دراستان اجرایی شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: بزرگترین رویداد کارآفرینی کشور برای تعداد ۱۰۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با بمدت دو روز در مرکزآموزش فنی وحرفه‌ای امام علی (ع) اهواز برگزار می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار