تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۹۲۰۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:
همه مستکبران عالم جمع شدند که نظام اسلامی را ساقط کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: تحریم‌ها که افزایش یافت پول‌ها هم با گونی وارد کشور شد در کشورهای خارجی هم نمی‌توانید حساب بانکی باز کنید پس نتیجه مذاکره‌های شما چه بود.
  همایش 40 سال خدمت رسانی بسیج  با حضور مسئولان، مردم، خانواده شهدا، بزرگان طوایف و سران عشایر نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان همایش سران عشایر و طوایف در سالن اجتماعات خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در سخنانی مهم درباره مشکلات این روزهای کشور و نحوه مدیریت مسئولان اظهار داشت:  مولای متقیان امام علی (ع) که خانه نشین شدند علت و سبب آن روحیه اطاعت‌پذیری در بین مردم نبود. این مردم می‌خواستند امام مأموم باشد و خود آن‌ها امام باشند و هر چه خودشان بخواهند امام باید اطاعت کند نه اینکه هر چه امام بگوید مردم اطاعت کنند.

وی افزود: خداوند متعال یک انتخاب شایسته انجام داده است و یک انسان کامل را برای هدایت مردم فرستاده است اما مردم خودشان کس دیگری را انتخاب کرده‌اند عمده اوقات با وسایل نقلیه عمومی تردد می‌کنم و در این بین مردم با بنده درد دل می‌کنند که این چه وضعی است چرا این شهر و نحوه مدیریت آن صحیح نیست من از آن‌ها سؤال می‌کنم چرا این وضع به این شکل است که همه می‌گویند مقصر مسئولان هستند.

موسوی فرد عنوان کرد: در کشور ما یک کالایی که قبلاً مقدار کمی تهیه می‌کردیم با افزایش قیمت آن کالا را بیشتر می‌خریم یک‌زمانی رب گوجه قیمت آن ده برابر شد مردم برای خرید آن هجوم می‌آوردند همین رب گوجه را ما قبلاً به مقدار نیاز می‌خریدیم وقتی گران شد چندین برابر خریدیم دقیقاً مردم برعکس عمل می‌کنند. کالاهای دیگر همین‌گونه است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: قیمت گوشت چند بار افزایش پیدا کرد در کشور چه مصیبتی به خاطر گوشت به راه افتاد خوب یک ماه گوشت نخوریم مگر چه اتفاقی می‌افتد بزرگان شاید مطلع باشند در دوران قدیم چند ماه می‌گذشت ما گوشت نمی‌خوردیم بدن ما سالم‌تر بود.

وی خاطرنشان کرد: سبک زندگی ما تغییر کرده است و الا مسئولانی که در کشور هستند یا منتخب ما یا منتصب ما هستند، نظام مقدس اسلامی 40 سال از آن گذشته تمام مستکبران عالم متحد و یکپارچه شده‌اند تا این نظام را ساقط کنند.

موسوی فرد توضیح داد: آمریکایی‌ها اعلام کردند در تاریخ دنیا جنگی سخت اقتصادی که علیه ایران راه انداختیم در هیچ کجا تدارک ندیده بودیم. یک درصد از این تحریم‌های اقتصادی در عرض شش ماه قدرتمندترین دولت اروپایی را ساقط می‌کرد. 

همه مستکبران عالم جمع شدند که نظام اسلامی را ساقط کنند

وی افزود: عمده معضلات از ما مردم است وقتی می‌خواهیم انتخاب کنیم یک فرد صالح و اصلح را انتخاب کنیم وقت انتخابات که بشود هر کس به هم عشیره و هم طایفه و قوم‌گرایی خو رأی می‌دهد و به فکر جامعه و آینده خود نیست، این‌گونه انتخاب‌ها نتیجه آن همین وضع اسفبار موجود است. وقتی انتخابات تمام شد و دچار مشکل شدند به ائمه جمعه مراجعه می‌کنند و می‌گویند بیایید شما مشکل ما را حل کنید.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بیان کرد:  قانون اساسی تکلیف همه‌چیز را مشخص کرده ما رأی به رئیس‌جمهور می‌دهیم برای اینکه دولت تشکیل دهد و مشکلات اجرایی را پیگیری و رفع کند. رئیس‌جمهور وزیر انتخاب می‌کند، استاندار، فرماندار، بخشدار و دهیار انتخاب می‌کند و کارهای اجرایی را پیگیری می‌کند.

وی گفت: همه ثروت، عوارض، مالیات و دیگر منابع در اختیار دولت است و همه مسائل در اختیار دولت است پس مشکل کجاست؟ بعد نماینده مردم در مجلس انتخاب می‌کنیم نماینده شهر مسئول نظارت بر عملکرد دولت است در قضیه بنزین و گرانی سرم سام آور طبق قانون قرار بود این گرانی طی 5 سال در شیب ملایم صورت گیرد و سالانه 20 درصد افزایش قیمت داشته باشیم نه اینکه به یک باره بشود سه هزار تومان این کار اشتباه بود.

وی ادامه داد: شریان حیاتی و اقتصادی بخش عمده آن در خوزستان است آن وقت به شهرهای اطراف آن بنگرید در محرومیت و فقر غوطه‌ور هستند و کسی به آن‌ها توجه نمی‌کند؛ بنابراین مدیران را ما انتخاب می‌کنیم شهردار را ما انتخاب کردیم چرا که ما شورای شهر انتخاب کرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: اگر یک وزیر قوی در دولت باشد ما آن را انتخاب کردیم چرا که ما رئیس‌جمهور قوی و اصلح را انتخاب کرده‌ایم در نهایت چه کسی یک وزیر را انتخاب و تائید می‌کند نماینده مجلس که باید به وزیر رأی اعتماد بدهد.

وی خاطرنشان کرد: چرا این وزیر ضعیف است چون نماینده ضعیف است چرا نماینده ضعیف است چون که ما نماینده ضعیف انتخاب کرده‌ایم. ما مردم بستر ساز این موارد هستیم بنابراین باید درست و دقیق انتخاب کنیم.

موسوی فرد توضیح داد: چرا ما در عرصه‌های دفاعی به اقتدار و انسجام کامل رسیدیم چون که حرف و دستور را گوش گرفته و عمل کردیم در مسائل نظامی بیشتر از همه دیگر موارد تحریم بودیم؛ بنابراین رهبر نظام اسلامی فرمودند اول خودتان را قوی و قدرتمند کنید بعد به دیگر مسائل بپردازید فرزندان شما در نیروهای مسلح دستور رهبر را عملیاتی کردند و به بهترین نتیجه رسیدیم.

وی افزود: امروزه نظام اسلامی با قدرتی که از فرزندان برومند خود در نیروهای مسلح و رهبری حکیمانه ولی‌فقیه زمان دارد هیچ گونه مشکلی از نظر امنیتی و دفاعی نداریم مستکبران به راحتی به کشورهای دیگر حمله می‌کنند ولی در مقابل ملت شریف ایران خار و ذلیل هستند و ملاحظه کردید گران قیمت‌ترین پهباد آمریکایی را ساقط کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بیان کرد: در آنجا حرف امام را گوش کرده و اطاعت کردیم و امروز در دنیا سربلند هستیم و هیچ‌کس جرئت نگاه خصمانه نمی‌توانند به ما بکند اما در بحث اقتصاد مقاومتی و مذاکره با آمریکای جنایتکار امام ما مقام معظم رهبری فرمودند که در سایه مذاکره هیچ‌چیزی نصیب شما نمی‌شود .

وی گفت: مسئولان رفتند با آمریکا مذاکره کردند در حال حاضر بیایند توضیح بدهند چه چیزی نصیب آن‌ها شد چه چیزی به کشور رسید مردم چه نفعی بردند نتیجه شش سال مذاکرات دولت این شد که پول‌های کشور را با گونی وارد کردند و از طریق بانک‌های دولتی ارسال نشد این مذاکره چه معنی و مفهومی داشت مذاکرات قرار بود مشکلات اقتصادی مرا را حل کند نه اینکه مشکلی بر مشکلات مردم بیفزاید.

وی خاطرنشان کرد: وقتی تولید داخل فعال شود بیکار نخواهیم داشت خوب این دستور اقتصاد مقاومتی را گوش نمی‌کنند نه مردم نه مسئولان توجه نمی‌کنند وقتی حرف گوش نمی‌کنند این سختی‌ها به وجود می‌آید.

مشکلات کشور تحریم نیست سو مدیریت مسئولان است

وی افزود: در دولت قبل چند پمپ گاز ساخته شد چقدر فواید این طرح را بیان کردند افزایش نرخ بنزین در دولت قبل کاملاً شناخته شده و هماهنگ شده با تمام جامعه و کشور بود.

وی گفت: خدا می‌داند که اگر این موضوع را با مردم در میان می‌گذاشتند مردم همکاری می‌کردند چرا که این مردم می‌دانند به سبب فشل بودن مدیریت مسئولان هر وقت بنزین گران شد همه کالاها گران می‌شود و تورم فاجعه‌آمیزی کشور را فرامی‌گیرد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار