تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۹۲۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حفاظت از درختان بلوط با کمک اداره منابع طبیعی و نیرو‌های مردمی
مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیز داری استان خوزستان گفت: حفاظت از درختان بلوط در استان و برخورد با سودجویان به صورت مداوم انجام می‌شود.

علیرضا جمشیدیان مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیز داری استان خوزستان   در خصوص حفظ و نگهداری از درختان بلوط در استان گفت: برنامه‌های متنوعی در این اداره کل برای حفظ و نگهداری از منابع طبیعی به خصوص درختان بلوط داریم که با کمک یگان‌های حفاظت از منابع طبیعی و نیرو‌های مردمی انجام می‌شوند.

او افزود: نیرو‌های مردمی و محیط یاران در سراسر استان در صورت مشاهده قطع درختان بلوط برای تهیه زغال یا ازبین بردن آن‌ها سریعا مراتب را اطلاع رسانی می‌کنند و ما با سودجویان برخورد قاطع می‌کنیم و تشکیل پرونده برای آن‌ها صورت می‌گیرد.

جمشیدیان در خصوص تهیه زغال با درختان بلوط بیان داشت: این کار خوشبختانه در استان خوزستان به صورت گسترده انجام نمی‌شود، ولی اگر موردی باشد ما وارد عمل می‌شویم و از این اقدام‌های جلوگیری به عمل می‌آوریم.

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیز داری استان خوزستان تصریح کرد: در شهرستان‌های زاگرس نشین اقدامات متنوعی در سطوح‌های متفاوتی و متناسب با نیاز منتطقه انجام می‌گردد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار