تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۹۲۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت:
مشکل اختلال اینترنت در ثبت‌نام داوطلبان پیگیری می‌شود
  رئیس ستاد انتخابات خوزستان درباره اختلال اینترنت برای ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: از طریق بخش فناوری، این موضوع را پیگیری می‌کنم تا اگر نقصی وجود دارد، برطرف شود.

علی‌حسین حسین‌زاده ظهر امروز (دهم آذرماه) در بازدید از حوزه مرکزی انتخابی اهواز درباره اختلال اینترنت برای ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از طریق بخش فناوری، این موضوع را پیگیری می‌کنم تا اگر نقصی وجود دارد، برطرف شود. مجموعه فنی حتما بحث کلی اینترنت را بررسی خواهند کرد.

وی افزود: طی بازدیدی که از حوزه‌های انتخابیه اهواز داشتم، نظم خیلی خوبی در مجموعه وجود دارد که جا دارد از فرماندار شهرستان و مجموعه آن تشکر کنم.

وی عنوان کرد: در این دوره تمامی مراحل ثبت‌نام از طریق سامانه صورت می‌گیرد و به محض اینکه ثبت‌نام صورت گرفت، اطلاعات به صورت اتوماتیک برای استعلام به وزارت کشور و ستاد انتخابات ارسال می‌شود و در همان روز نیز استعلام از ارگان‌های چهارگانه صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد انتخابات خوزستان خاطرنشان کرد: ۲۷ فرمانداری داریم که ۱۴ حوزه اصلی انتخابی هستند و داوطلبان می‌توانند به این ۱۴ حوزه برای ثبت‌نام مراجعه کنند. همچنین با توجه به اینکه برنامه‌ زمان‌بندی ثبت‌نام دقیق است، ثبت‌نام از کاندیداها تمدید نمی‌شود.

حسین‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی شده است که چند نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام خواهند کرد؟ گفت: ممکن است در حدود دوره قبل یا بیشتر از آن باشد اما ارزیابی قابل اتکایی نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی با بیان این‌که امکانات لازم در ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی فراهم شده است، عنوان کرد: برای انجام بهینه و مطلوب کار، امروز خود من بازدیدی از ستادهای انتخاباتی در سطح استان خواهم داشت. با توجه به تاکیدات و برنامه‌ریزی‌هایی که شده است، در حال حاضر امر ثبت‌نام از داوطلبین در اهواز به شکل خیلی مناسب در حال انجام است.

حسین‌زاده بیان کرد: مجریان امر انتخابات نیز آموزش‌های لازم را دیده‌اند و زیرساخت‌های لازم برای این مهم را در اختیار دارند. با توجه به اینکه ثبت‌نام این دوره از انتخابات به صورت سامانه انجام می‌شود و دستی نیست، تمام حوزه‌های آموزشی و زیرساختی در ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی فراهم شده است.

وی افزود: هیات‌های اجرایی توسط فرمانداران معرفی خواهند شد و پس از تایید هیات‌های اجرایی که ۳۰ نفر از معتمدین هستند، به صورت انتخابی نیز هشت نفر از آن‌ها به عنوان عضو اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند و به همراه فرماندار، دادستان و رئیس ثبت احوال، هیات اجرایی شهرستان و بخش را تشکیل خواهند داد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار