تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۹۲۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی فوتبال خوزستان:
نکونام به خوبی به جوانان خوزستانی اعتماد کرده است
فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان

یک مربی فوتبال خوزستان با بیان این‌که سبک و شیوه فولاد تغییر کرده است، گفت: فولاد در دیدار با گل‌گهر رو به جلو و هجومی کار کرد و این بازی‌ خوبی بود که پس از هفته‌ها از این تیم شاهد بودیم. به نظرم این فولاد، فولاد سابق نیست و نکونام به جوانان خوزستانی به خوبی اعتماد کرده است.

سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر گل‌گهر سیرجان که با پیروزی ۲ بر صفر تیم اهوازی همراه بود، اظهارکرد: هواداران باید صبور باشند زیرا هر چقدر صبر آن‌ها بیشتر باشد، فولاد به نتایج بهتری دست پیدا خواهد کرد. به نظرم فولاد برابر گل‌گهر عملکرد خوبی داشت و خیلی‌ها معتقدند، چنین بازی‌ای را مدت‌ها بود که از فولاد ندیده بودند. در این دیدار، فولاد یک بازی با طراوت و رو به جلو و همراه با دو گل را به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: تیم‌های آقای جلالی همیشه سخت‌کوش بوده‌اند و با توجه به این‌که خود جلالی در گذشته هدایت فولاد را بر عهده داشت، تیمش با شناخت خوبی برابر فولاد بازی کرد. این بازی برای هر دو سرمربی حساسیت خاصی داشت و خدا را شکر فولاد، تیم سابق خود من موفق شد با ارائه یک بازی خوب به برتری برسد که خوشحالی مردم خوزستان را هم در بر داشت.

این مربی با بیان این‌که در دیدار با گل‌گهر شاهد تغییر در سبک و شیوه بازی تیم فولاد بودیم، گفت: شاگردان نکونام در این دیدار رو به جلو و هجومی کار کردند و این بازی‌ خوبی بود که پس از هفته‌ها از تیم فولاد شاهد بودیم. این فولاد، فولاد سابق نیست و خیلی بهتر شده است. اگر همین روند ادامه داشته باشد، مطمئنم فولاد آینده خوبی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: انتظار همه ما از فولاد این است که بتواند آسیایی شود زیرا این حق خوزستان است. البته با توجه به این‌که سه تیم در لیگ برتر داریم و در حال حاضر شرایط خوبی در جدول دارند، این انتظار می‌رود که یکی از آن‌ها به سهمیه برسد. اما با توجه به این‌که فولاد، باشگاهی با امکانات و با ساختار است، این انتظار از این تیم بیشتر می‌رود و امیدوارم محقق شود. من می‌دانم با حضور مربیان جوانی همچون جواد نکونام، نادر غبیشاوی و وحید هاشمی‌نسب در تیم فولاد، این مهم دور از دسترس نیست.

علوی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد فولاد با کمبود بازیکن مواجه است و این موضوع دست نکونام را برای استفاده از ترکیب‌های مختلف و بازی رو به جلو بسته است، گفت: در همین فصل نکونام به جوانان خوزستانی به خوبی اعتماد کرده است و ما مربیان هستیم که باید بازیکنان را بسازیم و این کار باید از رده‌های پایه‌های یک باشگاه صورت بگیرد. به هر حال مربیان باید به جوانان خوزستانی اعتماد کنند، زیرا بازیکنانی همانند خوزستانی‌ها وجود ندارند. بازیکنانی چون حسن بیت‌سعید از تیم فولادنوین معرفی شدند و پس از حضور در استقلال خوزستان و قهرمانی با این تیم، بیشتر شناخته شدند. اگر مربیان ترس را کنار بگذارند و به بازیکنان بیشتر اعتماد کنند، نتیجه خوب نیز حاصل خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر نکونام بتواند همانند بازی با گل‌گهر از بازیکنان خود استفاده کند، نتایج خوب نیز حاصل خواهد شد. بعد از بازی با گل‌گهر در فضای مجازی همه از نتیجه و نوع بازی فولاد خوشحال بودند. البته ضعف‌هایی هم وجود دارد که باید برطرف شوند. به این فولاد با نکونام می‌توان امیدوار بود زیرا نکونام مربی جوانی است و باید به مربیان جوان اعتماد کرد. البته همانطور که به این مربی جوان اعتماد شد، خود او نیز باید به بازیکنان جوان اعتماد کند.

علوی گفت: اختلاف سطحی بازیکنان در فولاد، خیلی زیاد نیست و اگر به بازیکنان خوزستانی این شانس داده شود که خود را پیدا کنند، مطمئنا جواب اعتماد مربی را می‌دهند. کاری که خود من سال گذشته در استقلال خوزستان انجام دادم. کمی اعتماد به این جوانان، کار نکونام را بهتر خواهد کرد و او از اعتماد به جوانان خوزستانی ضرر نمی‌کند. معتقدم روز به روز کار نکونام در فولاد بهتر می‌شود.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار