تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۹۲۱۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مستند آبشار از خوزستان به سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت راه یافت
 

مستند کوتاه آبشار به کارگردانی علی شهابی از خوزستان به بخش مسابقه ملی مستندهای کوتاه سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت راه یافت.

  آبشار نام روستایی در نزدیکی تالاب شادگان است که افراد محلی آن را اوشار می نامند؛ داستان فیلم درباره رحمان عساکره یکی از اهالی این روستاست که معلول است اما سال‌هاست که به تمرین و پرورش استعدادهای فوتبالی روستای خود مشغول است؛ رحمان با وجود معلولیت، امید خود را برای آموزش جوانان روستا از دست نمی دهد و درنهایت موفق می شود ۲ نفر از جوانان مستعد روستای خود را به تیم ورزشی معرفی کند.

این مستند که در صدا و سیمای خوزستان تهیه شده است؛ کار تدوین، تصویر و کارگردان علی شهابی، مشاور کارگردان رضا نوری، دستیار صدابردار وحید سلمانیان و مدیر تولید حمید مقدم را بر عهده داشتند.

مستند کوتاه آبشار یکی از ۲۷ فیلم راه یافته در بخش مسابقه ملی مستندهای کوتاه جشنواره سینما حقیقت است که از میان ۴۱۳ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره و پس از پایان کار اعضای هیئت انتخاب بخش مسابقه ملی مستندهای کوتاه جشنواره سینما حقیقت به سیزدهمین دوره این جشنواره راه یافته است.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» در روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه امسال به دبیری «محمد حمیدی‌ مقدم» در پردیس سینمایی چارسو شهر تهران برگزار می شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار