تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۹۲۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در اندیمشک کشف شد
 فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در شهرستان اندیمشک کشف شد.

  سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه ترانزیت و توزیع مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های شمالی و شمال غربی کشور، مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی خاص پلیسی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس همنام خود در شهرستان‌های شوش و اندیمشک ضمن رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد خودروی زانتیا حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که وظیفه اسکورت محموله مواد مخدر را داشتند، شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه هر ۲ راننده زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر بر اثر جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، اظهار داشت: ۲ قاچاقچی دیگر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار