تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۹۲۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰۰۰ درپوش فاضلاب نانو و غیرقابل بازیافت در آبادان نصب می شود
 مدیر اداره آبفای آبادان گفت: بیش از دو هزار درپوش فاضلاب نانو و غیرقابل بازیافت به ‌منظور کاهش آمار سرقت این درپوش‌ها تهیه شده و در سطح شهر آبادان در حال نصب است.

علیرضا خلیلی نیا  اظهار کرد: درپوش‌های کامپوزیتی فاضلاب با هدف کاهش آمار سرقت و بروز صدمات جانی و مالی برای شهروندان و همچنین کاهش هزینه‌ها، خریداری شده و کار نصب این درپوش‌ها در سطح شهر آبادان آغاز شده است.

وی افزود: با سرقت درپوش‌های چدنی فاضلاب در مناطق مختلف شهری و به دلیل ایجاد حادثه برای شهروندان و انسداد خطوط دفع فاضلاب با ورود نخاله و زباله به خطوط، با خریداری درپوش‌های جدید، نصب دریچه در آدرس‌های اعلام شده به سامانه ۱۲۲ آبفا آغاز شده است.

خلیلی نیا ادامه داد: درپوش‌های جدید از نوع ویژه‌ای ساخته شده که احتمال سرقت را به حداقل می رساند.

مدیر آبفای منطقه آبادان گفت: اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان از ابتدای آبان ماه امسال تاکنون، بیش از ۲۰۰ درپوش کامپوزیت و غیرقابل بازیافت از جنس نانو را در نقاط مختلف شهری نصب کرده است.

خلیلی نیا محل تأمین اعتبار جهت اجرای این پروژه را درآمدهای جاری اداره متبوعش اعلام کرد و افزود: شهر آبادان در مجموع تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ درپوش‌ فاضلاب دارد که برای جای گزینی آنها با درپوش‌های جدید به ۳ سال زمان و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در آبادان تعداد حدود ۴۰۰  دریچه فاضلاب سرقت شده است که در تلاش هستیم تا پایان آذر ماه امسال، درپوش‌های خریداری شده را در نقاط پرترافیک شهر به‌ منظور جلوگیری از خطرات احتمالی نصب کنیم و پس از آن و بر اساس اولویت، در خصوص جای گزینی درپوش‌های نقاط دیگر اقدام کنیم.

خلیلی نیا از شهروندان خواست موارد مشکوک را به شماره‌های ۱۱۰ نیروی انتظامی و ۰۶۱۵۳۲۲۱۷۳۰ حراست آبفا، به صورت شبانه روزی گزارش دهند.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار