تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۹۲۱۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای اولین بار در خوزستان و کشور
ساخت هاروستر در کشت و صنعت امام خمینی (ره)
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) گفت: هاروستر (دروگر برداشت نیشکر) به همت متخصصان و کارشناسان این شرکت و در مدت زمان ۴۵ روز ساخته شد.

ناصر مجدی بیان کرد: در ۲ دهه گذشته در صنعت نیشکر به دلایل مختلف مثل کمبود نیروی کارگری، هزینه بالای به کارگیری و سرپرستی نیروی انسانی و همچنین راندمان پایین، توجه به برداشت ماشینی محصول در کشور مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: از سال ۱۳۷۸ با بهره برداری نخستین واحد کشت و صنعت در مجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خوزستان، خرید دروگر نیشکر از شرکت AUSTOFT و مونتاژ در شرکت هپکو اراک در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) ادامه داد : در یک دهه اخیر به دلیل فشار تحریم و مشکل تامین قطعات از خارج از کشور و همچنین افزایش اعتماد به نفس صنعتگران استان و کشور، روند ساخت داخل قطعات این دستگاه با جدیت دنبال شد و نتایج درخشانی حاصل شد.

وی گفت: روند داخلی سازی با نظارت کارشناسان فنی در سال ۱۳۹۴ منجر به برگزاری نمایشگاه ساخت داخل قطعات در شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) و مناقصه تعداد ۳۴۶ قلم کالای دروگر نیشکر برای تولید توسط سازندگان داخلی شد.

:
:
:
آخرین اخبار