تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۹۲۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزبانی اردوهای تیم ملی به تکواندوکاران خوزستانی انگیزه می‌دهد
  سرمربی تیم تکواندو یاس مدینه اندیمشک گفت: گرفتن میزبانی اردوهای تیم ملی در رده‌های سنی مختلف بی‌شک باعث ایجاد انگیزه در تکواندوکاران استان می شود.

مرضیه پاپی صاد  اظهار داشت: درست است که ورزشکارانمان در لیگ کشوری و یا مسابقات قهرمانی کشور مقام کسب می کنند اما بازدهی کار ما زمانی مشخص می‌شود که بتوانیم قهرمان جهان و آسیا داشته باشیم و یا ورزشکارانمان سهمیه المپیک بگیرند، اکنون ما بیشتر راه را رفته ایم ولی اگر بخواهیم جلوتر برویم باید بیشتر حمایت شویم.

وی افزود: ما اگر بتوانیم در طول سال میزبانی اردوهای تیم ملی را در استان داشته باشیم، بی‌شک شانس بچه‌های ما برای حضور در تیم ملی بیشتر می شود.

سرمربی تیم تکواندو یاس مدینه اندیمشک در خصوص عنوان سومی تیمش در لیگ خردسالان کشور گفت: تیم ما کاملا بومی و متشکل از بازیکنان اندیمشکی بود که اولین سال حضور خود را در لیگ کشور تجربه می کردیم با این وجود عملکرد ورزشکارانمان بسیار عالی بود.

وی ادامه داد: در ایران همواره سطح مسابقات لیگ تکواندو، بسیار بالا است و تیم ها با قدرت ظاهر میشوند. استان های مازندران و قزوین تیم های بسیار خوبی داشته و از اسپانسرهای قوی بهره می بردند، آنها بهترین های کشور را در تیمشان جمع کرده بودند و این موضوع باعث شد تا مقام اول و دوم را کسب کنند.

پاپی صاد گفت: این در حالی است که بازیکنان ما با هزینه شخصی، بدون اسپانسر و با حمایت خانواده ها موفق به کسب مقام سوم شوند. اگر ما هم می توانستیم یکی، ۲ بازیکن غیربو جذب کنیم بی شک عنوانی بهتر از سومی کسب می کردیم.

وی افزود: عملکرد بچه های ما در این رقابت ها عالی بود برای حاضرین در مسابقات خیلی جالب بود که خوزستان با یک تیم کاملا بومی توانست روی سکو برود. در واقع اولین باری بود که یک تیم خوزستانی در قسمت بانوان در لیگ کشوری به روی سکو می رود.

سرمربی تیم تکواندو یاس مدینه اندیمشک افزود: در دور اول پنج بازی انجام داده و به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی صعود کردیم. در مرحله پایانی نیز به مصاف تیم های معراج ساری، محمدیه قزوین، هیات تکواندو سنندج، هیات تکواندو مشهد و کوهان اصفهان رفتیم و بازی های خوبی ارائه دادیم.   در این پیکارها تیمی مثل کوهان اصفهان که میزبان مسابقات بود از رفتن روی سکو بازماند.

وی با اشاره به اینکه سال آینده تکواندوکارانی از اندیمشک در تیم ملی پایه خواهیم داشت گفت: رشته تکواندو نزد بانوان اندیمشکی طرفدار بسیاری داشته و از این رشته به خوبی استقبال می کنند. در رقابت های کشوری اکثر مدال های استان در بخش بانوان خردسال متعلق به تکواندوکاران اندیمشکی بود لذا انتظار می رود که توجه بیشتری به این رشته در شهرستان شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار