تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۹۲۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
داوطلبان انتخابات مجلس، ثبت‌نام خود را به روزهای آتی موکول نکنند
 فرماندار اهواز گفت: داوطلبان از این فرصت زمانی اولیه استفاده کرده و ثبت‌نام را به روزهای آتی موکول نکنند چرا که امکان ازدحام در مراجعه به مرکز ثبت‌نام موجود است.  

  در نخستین روز از ثبت نام داوطلبان دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان زمان تعیین شده برای ثبت نام (۱۸ عصر) تعداد ۱۱ نفر از حوزه انتخابیه اهوازحضور خود را در انتخابات ثبت کردند.

جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز، در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روند کار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته براساس زمان‌بندی که از ساعت ۸ صبح آغاز شد ثبت‌نام داوطلبان تا ساعت ۱۸ بعدازظهر ادامه داشت و نیروهای فرمانداری علاوه بر وقت مقرر یک ساعت دیگر نیز حضور داشتند و ۱۲ داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

وی افزود: تا ساعت یازده دومین روز ثبت‌نام نیز ۴ نفر مدارک خود را تحویل داده‌اند و داوطلبان امروز نیز تا ساعت ۱۸ میتوانند برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

فرماندار اهواز عنوان کرد: ‌داوطلبان از این فرصت زمانی اولیه استفاده کرده و ثبت‌نام را به روزهای آتی موکول نکنند چرا که امکان ازدحام در مراجعه به مرکز ثبت‌نام موجود است.

وی افزود: در روز گذشته مقداری با کندی سرعت اینترنت در سامانه ثبت‌نام مواجه شدیم که ساعت ۱۶ روز گذشته مشکلات رفع شد و در حال حاضر از سرعت مطلوبی برخوردار است.

عالمی‌نیسی گفت: ثبت‌نام داوطلبان دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی از دیروز آغاز شد و تا ۱۶ آذر ماه روند ثبت‌نام ادامه دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار