تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۹۲۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستانی‌ها نمی‌خواهند تسلیم شوند
نمایندگان خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان می‌روند.
 هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (چهارشنبه) به مدت دو روز برگزار می‌شود که در روز نخست، فولاد میهمان تیم سایپا است و در روز دوم نیز نفت‌مسجدسلیمان و صنعت نفت ‌آبادان به ترتیب رو در روی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پیکان قرار می‌گیرند.

سایپا – فولاد

به گزارش ایسنا، شاگردان نکونام که با برد برابر گل‌گهر به بازی با سایپا رسیده‌اند، برای موفقیت مقابل سایپا نیز انگیزه دو چندان دارند. فولاد که در لیگ نوزدهم عملکرد موفقی داشته و توانسته در ۱۲ هفته سپری شده از لیگ با ۱۹ امتیاز خود را در رده‌های بالای جدول و کورس با مدعیان نگه دارد، برای شکست سایپا برنامه دارد تا به روند خوب خود تداوم ببخشد.

سایپا نیز امسال نتوانسته چندان موفق باشد اما از آن‌جا که هدایت دو تیم فولاد و سایپا را دو مربی جوان برعهده دارند، تقابل این دو مربی می‌تواند جالب و دیدنی باشد. سایپا برای رهایی از انتهای جدول و فولاد برای حفظ روند خوب خود، فردا به سه امتیاز بازی نیاز مبرم دارند و همین بر جذابیت این دیدار می‌افزاید.

فولاد که در رده ششم جدول جای گرفته، از ساعت ۱۵:۱۵ روز چهارشنبه میهمان تیم سایپا است.

گل‌گهر سیرجان – نفت‌مسجدسلیمان

برای همه غیرقابل باور است، نفتی که فصل گذشته تا آخرین دیدار لیگ، دغدغه ماندن را داشت، امسال بتواند چنین عملکرد موفق و قابل توجهی داشته باشد اما نفتِ تارتار چنان با انگیزه و با روحیه کار می‌کند که هیچ شباهتی به نفت لیگ هجدهم ندارد و مطمئن و با قدرت در لیگ گام بر می‌دارد.

نفت که امسال از تیم‌های مدعی لیگ امتیاز گرفته و اکنون با حفظ رکورد ۱۲ هفته بدون شکست نیز به خودباوری خوبی رسیده است، در هفته سیزدهم لیگ، گل‌گهری را پیش‌رو دارد که پنج امتیازی و البته زهردار است. این تیم هفته قبل برابر فولاد شکست خورد و باتوجه به قرار داشتن در رده‌های انتهایی جدول و شرایط سخت‌اش، به هیچ عنوان نمی‌خواهد برای دومین هفته متوالی، بازی را به تیم‌های خوزستانی واگذار کند و مطئمنا این هفته روز سختی را برای نفت رقم می‌زند ولی این نفت باانگیزه نشان داده که برابر هیچ حریفی دست و پا بسته نیست و تسلیم نخواهد شد.

شاگردان تارتار که با ۱۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند، از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه (۱۴ آذرماه) در دیداری خارج از خانه به مصاف گل‌گهر خواهند رفت.

نفت آبادان - پیکان

نفت که با پیروزی شیرین هفته گذشته برابر شهرخودروی صدرنشین؛ شکست برابر استقلال تهران در لیگ برتر و خداحافظی از جام حذفی با باخت برابر پرسپولیس را فراموش کرده، با روحیه دوچندان برابر شاگردان فرکی به میدان خواهد رفت.

بازی برابر تیم‌های فرکی که همیشه برای برد پا به زمین می‌گذارند و در صورت دریافت گل از حریف، ناامید نمی‌شوند و برای برگرداندن نتیجه تلاش مضاعفی دارند، سخت است و مطمئنا آبادانی‌ها نیز از موضوع غافل نیستند. نفت در دیدار با پیکان برابر هواداران خود بازی می‌کند و پیکان هم می‌داند که کار سختی برابر هواداران آبادانی خواهد داشت.

شاگردان اسکوچیچ همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و روزهای بی‌پولی سختی را می‌گذرانند، هرچند که باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرده که طی چند روز آینده وضعیت مالی بهبود پیدا می‌کند اما به نظر می‌رسد این مشکل، کم‌کم در حال تاثیر گذاشتن روی روحیه بازیکنان این تیم است زیرا برخی بازیکنان نیز در مصاحبه‌های اخیرشان به این موضوع اشاره کرده‌اند.

نفت که در رده هفتم جدول جای دارد، از ساعت ۱۶:۳۰ در آبادان پذیرای پیکان است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار