تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۹۲۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس مجمع عالی بسیج خوزستان:
موج علوی آشوب اخیر را در نطفه خفه کرد
 رییس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت: آمریکا در آشوب های اخیر کار نظام را تمام شده می‌دانست اما موج حیدری و علوی این آشوب‌ها را در نطفه خفه کرد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت پاسدار شهید اکبر مرادی در اهواز شهادت را حیات جامعه برشمرد و افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با آیین های فاتحه بسیار متفاوت است چرا که شهدا مسیر خود را انتخاب کرده بودند.

وی افزود: شهادت یک انتخاب است و نصیب هر کسی نمی شود و آنهاییی که به این درجه بالا رسیدند ، بی شک انتخاب شده بودند و آنها را نباید مرده بنامیم.

وی ادامه داد: شهدا آنهایی هستند که وقتی صدای طبل جنگ با این نظام اسلامی از سوی استکبار جهانی برای قطعه قطعه ایران و خوزستان را شنیدند ، وارد صحنه شدند و جان خود را نثار کردند.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه تجزیه ایران و به ویژه خوزستان هدف اصلی اغتشاشگران در آشوب های اخیر بود که به برکت خون شهدا ناکام ماند افزود: اگر این شهدا نبودند فتنه ای که در ۲ روز جمع شد ۲۰۰ روز نیز کنترل نمی شد و اکنون تهران و خوزستان تجزیه شده بود.

وی گفت: تمام مردم ایران از این قصه بی تدبیری و آشوب های اخیر ناراحت شدند چرا که آنها که نگهبان جهاد دانشگاهی را از ساختمان چند طبقه پایین انداختند و کارگر پمپ بنزین را آتش زدند از مردم نبودند.

مسئول مجمع عالی بسیج خوزستان بیان کرد: برخی از بازداشت شدگان در مناطق شیبان و زرگان و شهرستان اندیمشک از استان های دیگر آمده و دوره دیده بودند؛ این آشوبگران پیش از حمله به بانک ها ابتدا سرورهای دوربین های مداربسته را از بین می بردند که این نشان می دهد اغتشاش از پیش سازماندهی شده بود.

حجت الاسلام حاجتی گفت:خطه شهید اکبر مرادی در باغملک ۱۹ شهید را تقدیم انقلاب کرده و تعداد این شهدا با شهادت پاسدار مرادی به ۲۰ نفر رسید در حالی که این منطقه از دوران دفاع مقدس تاکنون هیچ ارثی را از نظام طلب نکرده است.

پاسدار شهید اکبر مرادی در  اغتشاشات اخیر در شهرستان ماهشهر مجروح و یکم آذر به دلیل شدت جراحات به درجه شهادت نایل آمد.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر سروان پاسدار شهید اکبر مرادی سوم آذر در شهرستان باغملک برگزار شد.

در آیین گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام که عصر سه شنبه در حسنیه شهرک میثمی اهواز برگزار شد، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولان و مردم ولایتمدار حضور داشتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار