تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۹۲۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت مسجدسلیمان برابر گل‌گهر یک بازیکن غایب دارد
  مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر گل‌گهر یک بازیکن غایب دارد.

مهران حسنوند  بیان کرد:تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیدار با تیم گل‌گهر عباس عسگری هافبک تیم را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا در اختیار ندارد. 

وی افزود: عماد میرجوان و سجاد جعفری نیز که از ناحیه کشاله پا آسیب دیده بودند هم اکنون شرایط خوبی داشته و در بازی مقابل گل‌گهر تیم را همراهی می‌کنند.

مدیر رسانه ای تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه کاروان تیم مسجد سلیمان ظهر روز سه شنبه عازم سیرجان شد گفت: تاکنون نتایج خوبی در مسابقات کسب کردیم و تلاش می کنیم روند خوبمان را ادامه دهیم.

پاداش برد پرسپولیس به بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان

وی گفت: به دنبال پیروزی برابر تیم پرسپولیس و به منظور افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان به تمام اعضای تیم پاداش تعلق گرفت تا در ادامه رقابت های لیگ، نتایج بهتری کسب کنیم.

حسنوند همچنین از رسانه‌ها خواست تا نسبت به پوشش خبری تیم های شهرستانی لیگ برتر فوتبال منصف باشند.

وی با انتقاد از آنچه که پوشش ندادن نتایج تیم نفت مسجدسلیمان در رسانه‌ها نامید بیان کرد: امیدواریم رسانه با رعایت انصاف نسبت به پوشش خبری مسابقات لیگ اقدام کرده و طوری نباشد که تنها تمام اخبار چهار یا پنج تیم پرطرفدار کشور منعکس شود.

وی با گلایه از نحوه پوشش خبری نتایج این تیم افزود: با توجه به برد تیم نفت مسجدسلیمان در برابر تیم پر مهره پرسپولیس آن هم در تهران اما رسانه‌های کشور به راحتی از کنار این خبر عبور کردند.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: با این نحوه پوشش خبری و تبعیض در توجه به تیم‌ها نباید انتظار رشد و پیشرفت در تیم‌های مظلوم شهرستانی داشت.

تیم نفت مسجدسلیمان به همراه سپاهان اصفهان تنها تیم‌های بدون شکست لیگ به شمار می‌روند، شاگردان تارتار در مقابل گل‌گهر به دنبال تداوم روند شکست ناپذیری خود هستند.

به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۱۸ امتیاز در مکان هفتم رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد. شاگردان تارتار در صورت پیروزی برابر گل‌گهر می‌توانند جایگاهشان را در جدول بهبود دهند.

دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نفت مسجدسلیمان ۱۴ آذر در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار