تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۹۲۳۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار اشتری:دستگیری اغتشاشگران و اخلالگران در دستور کار است
 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شناسایی و دستگیری اغتشاشگران و اخلالگران حوادث اخیر در دستور کار پلیس است.

سردار حسین اشتری روز سه شنبه در دیدار با ساکنان شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر با اشاره به اغتشاشات اخیر، حفظ نظم و امنیت کشور را از ماموریت های مهم این نیرو، بیان کرد و افزود: در بازدیدی که از شهرک طالقانی و مناطق مختلف این منطقه شد وضعیت عادی در جریان است و مردم مشغول فعالیت روزانه خود هستند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته گروهی از اشرار به حقوق مردم و اموال دولتی تعدی و خسارات وارد کردند، ادامه داد: با حضور به موقع مردم که جا دارد از شعور و فهم آنان که همیشه سر بزنگاه، حساب خود را از کسانی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند، جدا می‌کنند، تشکر کنم.

فرمانده ناجا گفت: با حضور مردم، ماموران انتظامی و امنیتی وضعیت ماهشهر به حالت عادی خود بازگشته است.

وی افزود: همچنین با تلاش پلیس، تعدادی از اشرار شناسایی و دستگیر شدند و تعدادی نیز در شرف دستگیری هستند و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار اشتری با تقدیر از همکاری مردم که اطلاعات مفیدی در خصوص افراد آشوبگر به نیروی انتظامی دادند، گفت: امید است این امنیت و ثبات آرامش که در سایر نقاط کشور برقرار است، روز به روز افزایش پیدا کرده و بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

وی به قدردانی مردم از نیروی انتظامی در برخورد با اشرار و اغتشاشگران اشاره و بیان کرد: پلیس در همه صحنه ها در کنار مردم بوده و اعتماد آنها به ما مایه افتخار است، امید است مردم عزیزمان بتوانند زندگی خود را با آرامش، سلامتی و امنیت کامل دنبال کنند.

فرمانده ناجا با اعلام اینکه صیانت از جان، مال، ناموس مردم از وظایف پلیس است، افزود: با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را دچار اخلال کرده و یا به حقوق مردم تعدی کنند، قاطعانه برخورد می کنیم.

در جریان اغتشاشات اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین صورت گرفت افراد آشوبگر و معاند در شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان در آمد و شد کارکنان پتروشیمی های منطقه اختلال ایجاد کرده و تریلرهای حامل کالاهای مورد نیاز مردم را از بندرامام خمینی(ره) از توابع این شهرستان به رگبار بستند که با حضور به موقع ماموران ، از اقدامات خرابکارانه آنها جلوگیری شد.

در جریان این اغتشاشات ۲ مامور انتظامی و سپاه پاسداران برای دفاع از امنیت مردم جان خود را فدا کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار