تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۱۹۲۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سقوط تیم‌های فوتبال استقلال ماهشهر و شرافت شوشتر از لیگ دسته سه کشور
  تیم‌های استقلال ماهشهر و شرافت شوشتر پس از کسب نتایج ضعیف از لیگ دسته سه کشور به لیگ برتر خوزستان سقوط کردند.

 هفته پایانی مرحله اول لیگ دسته سه فوتبال کشور سه شنبه شب برگزار شد که تیم شرافت شوشتر در خانه به مصاف تیم المپیک درود رفت که با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. 

تیم استقلال ماهشهر دیگر نماینده خوزستان در این گروه در خانه به مصاف تیم رزموکت بروجن رفت که با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد.

تیم های شرافت شوشتر و استقلال ماهشهر با قرار گرفتن در رده های هشتم و نهم جدول گروه چهارم رده بندی به لیگ برتر خوزستان سقوط کردند.

در این گروه تیم های شاهین عامری بوشهر و تامرادی دهدشت به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند و تیم های بویراحمدیاسوج، پرسپولیس نوین دزفول و عقاب شیراز سهمیه خود را در لیگ سه حفظ کردند. 

همچنین تیم های آبی دلان بوشهر، افتخارشوشتر، رزموکت بروجن، استقلال نوین بندرماهشهر، المپیک دورود، کوثر مهران، بهزیستی لرستان و کشکان رود پلدختر به لیگ برتر استان هایشان سقوط کردند.

تیم استقلال ماهشهر که دومین سالش را در لیگ سه تجربه می کرد با وجود استفاده از تمام ظرفیت بازیکنان بومی شهرستان و جذب چند بازیکن باکیفیت خوزستانی، نتوانست به مرحله دوم مسابقات صعود کند و از لیگ سه کنار رفت.

آبی پوشان ماهشهری امسال شروعی امیدوارکننده در لیگ سه داشتند و در مسابقات جام حذفی شگفتی ساز شدند و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند. این نماینده خوزستان در اواسط مسابقات لیگ با مشکلات مالی و مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود روبه رو شد و به همراه تیم شرافت شوشتر به لیگ برتر خوزستان سقوط کرد.

مسابقات لیگ دسته سه در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار شد که در پایان ۱۲ تیم جواز حضور در مرحله نهایی رقابت ها را دریافت کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار