تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۱۹۲۳۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری ۴ سارق داخل خودرو و سیم برق در آبادان
 فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری چهار سارق لوازم داخل خودرو و سیم برق با ۱۰ فقره سرقت در آبادان خبر داد.

سرهنگ سید محسن نقی زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو و سیم برق در این شهرستان، کارگروه ویژه ای برای دستگیری سارقان تشکیل شد.

وی گفت: مأموران کلانتری۱۳ قدس آبادان با انجام تحقیقات دریافتند که دو متهم اهل شهرستان خرمشهر با استفاده از یک دستگاه خودروی پیکان وانت و حضور در آبادان و با همدستی افرادی دیگر ضمن سرقت سیم برق هوایی، به سرقت لوازم داخل خودروی شهروندان نیز اقدام می کنند.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های عملیاتی، دو نفر از سارقان را حین سرقت و برش آهن آلات دستگیر و سپس با همکاری آنان دو همدست دیگران را که به صورت باندی دست به سرقت می زدند را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: از متهمان مقدار تقریبی۱۰ گرم مواد مخدر صنعتی، قیچی مخصوص برش سیم برق و سلاح سرد کشف شد ضمن اینکه خودرو آنها که حاوی آهن آلات سرقتی بوده نیز توقیف شد.

سرهنگ نقی زاده با اشاره به این که متهمان در بازجویی های پلیس به ۶ فقره سرقت داخل خودرو و چهار فقره سیم برق هوایی اعتراف کردند، گفت: در این باره پرونده ای علیه مجرمان تشکیل و سارقان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار