تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۹۲۳۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای سامانه تحت وب GIS در شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان از اجرای سامانه تحت وب GISدر 51 شهرک و ناحیه صنعتی خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان؛ "اخلاق محمدیان" گفت: به منظور دستیابی به یک سیستم جامع جهت ذخیره سازی، مدیریت و پردازش اطلاعات مکانی (GIS) از قطعات زمین قابل واگذاری، واحدهای صنعتی مستقر و امکانات زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی، سامانه تحت وب GISتوسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران طراحی و پیاده سازی شده است.

  وی افزود: این سامانه متصل به سیستم جامع مدیریت اطلاعات (MIS) می باشد و بصورت آنلاین با پایگاه داده MIS  استان جهت دریافت اطلاعات توصیفی در ارتباط خواهد بود بگونه ای که آخرین وضعیت واگذاری در هرشهرک و ناحیه صنعتی توسط کاربران قابل مشاهده است و واگذاری قطعات به متقاضیان با استفاده از همین سامانه بصورت کشوری انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اظهار داشت: 51 شهرک و ناحیه صنعتی استان به این سامانه متصل بوده و متقاضيان سرمایه گذاری می توانند با مراجعه به آدرسسايت www.eservice.isipo.irمراحل ثبت نام ، ثبت مجوز، انتخاب زمین و پرداخت سهم نقدی زمین را بصورت غیر حضوری انجام دهند .

محمدیان خاطرنشان كرد: با راه‎‎اندازی سیستم واگذاری الکترونیک دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و سرمایه‎‎گذاران می‎‎توانند از آخرین اطلاعات وضعیت واگذاری زمین به صورت آنلاین و با سرعت و دقت بالایی برخوردار شوند.

:
:
:
آخرین اخبار