تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۹۲۳۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مسعود عساکره داور خوزستانی، به عنوان نماینده داوری ایران‌ در مسابقات کبدی شرق آسیا که دی ماه امسال برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

احسان حاجی نجف اظهار داشت:وی بیان کرد: کبدی خوزستان اکنون در شرایط خوبی قرار داشته و پس از برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در اهواز، اتفاقات خوبی در این رشته رخ داد. 

معرفی برترین های شطرنج و تنیس‌روی‌میز دانش‌آموزی خوزستان

وی افزود: مسابقات شطرنج‌ و تنیس‌روی‌میز دانش آموزی استان در ۲ بخش پسران و دختران به ترتیب با۲۰ و ۱۹ تیم از سراسر استان، از ۱۲ آذرماه به مدت ۲ روز در اهواز برگزار شد که در پایان نفرات برتر رقابت ها مشخص شدند.

حاجی نجف گفت: در مسابقات شطرنج در بخش پسران تیم‌های ناحیه یک اهواز، ناحیه ۲ اهواز و آبادان اول تا سوم شدند همچنین در بخش دختران تیم‌های ناحیه یک اهواز، ماهشهر و ناحیه چهار اهواز عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی در مقطع متوسطه اول برگزار شد که در بخش پسران تیم‌های ماهشهر، شوش و ناحیه ۲ اهواز اول تا سوم شدند همچنین در بخش دختران تیم‌های ناحیه ۲ اهواز، ماهشهر و ناحیه سه اهواز مقام های اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش خوزستان

حاجی نجف افزود: با هماهنگی وزارت و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش خوزستان طی آئینی روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

برگزاری مجمع انتخاب رییس سه هیات ورزشی خوزستان تا پایان سال

به دنبال تعیین تکلیف روسای هیات های ورزشی استان تا پایان امسال مجمع انتخاب رییس هیات نجات غریق، بسکتبال و ورزش‌های همگانی استان برگزار می‌شود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار