تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۱۹۲۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز
 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ "اخلاق محمدیان" با اشاره به اینکه عملیات احداث شبکه مخابرات به روش فیبر نوری (FTTH)در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز به طول 4 کیلومتر آغاز شده است گفت: اعتبار اختصاص داده شده به این بخش بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:هزینه احداث شبکه بر اساس ساختار فیبر نوری با توجه به بالا رفتن قیمت ها به صرفه تر بوده و همچنین از این نوع شبکه ها بدلیل قابلیت انتقال حجم بالای اطلاعات می توان از خدمات ارزش افزوده بسیاری جهت اهداف مورد نظر در شهرکهای صنعتی استفاده نمود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با اشاره به احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن هوایی 100 متر مکعبی شهرک صنعتی اهواز 4 اظهار داشت: این مخزن با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال در دست احداث می باشد که تا کنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمدیان گفت: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهداف اصلی این شرکت در جهت ارائه خدمات بهتر به صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران صنعتی است.

گفتنی است شهرک صنعتی شماره 4 اهواز 19 هکتار مساحت دارد و در این شهرک صنعتی 132 واحد تولیدی با اشتغال 1367 نفر و سرمایه گذاری 933 میلیون ریال به بهره برداری رسیده اند .

:
:
:
آخرین اخبار