تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۹۲۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رسانه‌ها ابزار جنگ‌های نوین بشری هستند
امام جمعه اهواز گفت: جنگی نوین در جریان است که ابزارهای جنگی آن متفاوت است و دشمن با رسانه‌ها و فضای مجازی خود همه فضای ذهنی ما را درگیر کرده است؛
  حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: مسیر عبودیت و بندگی همیشه باز است و می‌بینیم که دختر جوانی مانند حضرت معصومه (س) خودش را به جایگاهی می‌رساند که منشا تحول در عالم اسلام می‌شود و هجرت او تمدن‌سازی می‌کند.

وی افزود: همانگونه که هجرت مقدس پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه سرآغاز تحول در عالم اسلام شد، کریمه اهل‌بیت نیز در تراز پایین‌تر تمدن‌سازی کرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه روز دانشجو در ایران ماهیت ضد استکباری دارد، عنوان کرد: سه رسالت عمده و کلیدی آرمان‌خواهی، گفتمان‌سازی در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و  فرهنگ‌سازی در دوران انقلاب اسلامی بر عهده دانشجویان است.

وی افزود: آرمان‌خواهی نباید در حصار ذهن دانشجوی انقلابی و تشکل‌های دانشجویی محبوس بماند بلکه باید این رسالت را به سرمنزل مقصد رساند.

موسوی‌فرد در رابطه با جنگ شناختی بیان کرد: در این نوع جنگ که برخی آن را به عنوان نسل پنجم جنگ نام‌گذاری کرده‌اند تمرکزها بر روی ذهن، فکر و باور افراد است و به قوه شناخت و معرفت انسان حمله می‌کنند.

وی افزود: جنگی نوین در جریان است که ابزارهای جنگی آن متفاوت است و دشمن با رسانه‌ها و فضای مجازی خود همه فضای ذهنی ما را درگیر کرده است؛ جنگی که اگر موفق شود هر انقلابی شکست خواهد خورد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار