تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۹۲۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان برابر حریفش به پیروزی پرگل رسید
 تیم استقلال خوزستان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریف خود به برتری پرگل دست یافت.

 تیم‌های استقلال خوزستان و خوشه طلایی ساوه در شانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور عصر جمعه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه چهار بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. 

در این دیدار فرزین گروسیان، محمد بختیاری، وحید خشتان، رضا یزدان دوست، مسلم معاوی، میثم کریمی، خیراله ویسی آرا، حکیم نصاری، رامین داوودی، نصرالله درفشی و امید لطیفی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

حکیم نصاری در دقیقه ۲۳ از روی ضربه ایستگاهی برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و در دقیقه ۵۶ رامین داوودی دومین گل آبی‌ها را به ثمر رساند.

تیم استقلال خوزستان در ادامه توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه ۷۰ توسط وحید خشتان گل سوم خود را به ثمر رساند همچنین در دقیقه ۸۸ مسلم معاوی برای چهارمین بار برای آبی‌ها گلزنی کرد.

آبی‌های خوزستان با این برد ۱۵ امتیازی شدند و در رده سیزدهم قرار گرفتند، همچنین تیم خوشه طلایی نیز با ۲۳ امتیاز در رده هشتم جای گرفت.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، نخستین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار