تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۹۲۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان در دیدار با ما مستحق برد بود
 سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: استقلال خوزستان در خلق موقعیت و استفاده از آنها برتر از ما بود و استحقاق برد در این دیدار را داشت.

  محسن عاشوری جمعه شب پس از باخت تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهارداشت: تیم استقلال خوزستان از لحاظ فنی برتر از ما بود و بازیکنانمان در تمام نقاط زمین هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

وی با بیان اینکه خط دفاع ما بسیار ضعیف ظاهر شد، گفت: متاسفانه هر توپی که روی دروازه ما آمد منجر به گل شد؛ ما از نظر فنی واقعا بد بودیم و روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم البته جا دارد به حریف بابت بازی زیبایی که انجام داد، تبریک بگویم. 

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه افزود: دریافت چهار گل در یک بازی نشان می‌دهد به لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتیم؛ تاکنون از هیچ حریفی چهار گل نخورده بودیم.

وی خطاب به داوران جوان لیگ گفت: اینکه هر انسانی اشتباه می‌کند شکی در آن نیست و یک امر طبیعی است اما یک سری قوانین مثل دادن کارت زرد و قرمز به اعضای کادر فنی از سوی فیفا اعلام شده که منجر به زیباتر شدن فوتبال می‌شود که متاسفانه داوران ما این قانون را خیلی جدی نمی‌گیرند.

عاشوری با بیان اینکه مربیان جوان ما در لیگ تصور می‌کنند با فریاد زدن بسیار می‌توانند بازی را کنترل کنند، افزود: این دومین بار است که مربی حریف بعد از پایان بازی بدلیل داد و بیداد کردن بسیار از من عذرخواهی می‌کند؛ همه ما باید کمک کنیم شرایط فوتبال کشور درست شود و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این رشته باشیم.

وی درخصوص بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود، هر ۲ تیم موقعیت‌های بسیار زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند و تماشاگران از دیدن این دیدار لذت بردند، حریف به خوبی ما را آنالیز کرده بود به همین جهت تمام راه‌های گلزنی ما بسته بود.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه گفت: بازیکنان تیمم برای اینکه بتوانند از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کنند به آرامش بیشتری نیاز دارند؛ تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده از هماهنگی بهتری برخوردار باشیم.

وی گفت: باید تلاش کنیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم همچنین در ادامه سعی می‌کنیم قبل از نیم فصل شرایط بهتری در جدول رده‌بندی داشته باشیم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خوشه طلایی ساوه با برتری چهار بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار