تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۹۲۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمامی مدارس شهرستان ایذه در نوبت صبح شنبه تعطیل شدند
 تمامی مدارس مقاطع سه گانه شهری، عشایری و روستایی شهرستان ایذه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روز شنبه تعطیل شدند.

حسین لامی‌زاده فرماندار ایذه  اظهار داشت: هواشناسی برای شهرستان ایذه در روز شنبه بارش باران پیش‌بینی کرده‌ است.

وی افزود: برای جلوگیری از خطرات احتمالی، همه مدارس شهرستان در بخش‌های مرکزی، دهدز و سوسن در ۲ نوبت صبح روز شنبه ۱۶ آذر تعطیل اعلام شدند.

فرماندار ایذه تصریح کرد: همچنین مدارس عشایری و روستایی این شهرستان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه ۱۶ آذر تعطیل هستند.

علی خدری غریب وند فرماندار اندیکا هم گفت : مدارس روستایی و عشایری این شهرستان به دلیل پیش بینی بارش  سنگین برف و باران در مناطق کوهستانی و عشایری فردا تعطیل هستند.

وی اظهارداشت: مدارس مناطق شهری برقرار هستند و فعالیت دانشگاه پیام نور و ادارات دولتی نیز طبق روال عادی است.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان اندیکا به شهروندان توصیه کرد آمادگی لازم  رابرای سامانه بارشی پیشرو داشته باشند و از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی بپرهیزند.

جاده اندیکا - شهرکرد نیز بدلیل بارش سنگین برف در حوزه چهار محال و بختیاری تا اطلاع بعدی بسته است.

اندیکا با سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو از شهرهای شمالی خوزستان است.

اداره کل مدیریت بحران خوزستان با صدور اخطاریه‌ای نسبت به تشدید بارش باران و برف و کولاک و سیلابی شدن رودخانه‌ها در روزهای شنبه ویکشنبه هشدار داد.

یک سامانه بارشی از  ۱۱ تا ۱۳ آذرماه باعث بارندگی در استان خوزستان شد؛ سامانه بارشی دیگر از دیروز وارد استان شد و تا اوایل وقت دوشنبه در خوزستان حاکم است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار