تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۱۹۲۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات از روز یکشنبه
فرماندار اهواز با بیان اینکه هیئت اجرایی بعد از پایان زمان ثبت نام در روز یکشنبه کار خود را آغاز می‌کند، گفت: این هیئت وظیفه اجرای انتخابات و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را دارد و تا پایان انتخابات و اعلام نتایج آن مسئؤولیت اجرای انتخابات را برعهده دارند.
  جمال عالمی نیسی ظهر امروز با حضور در حوزه  مرکزی ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز هیئت اجرایی حوزه انتخابیه اهوازتشکیل شد، اظهار کرد: جلسه هیئت اجرایی با حضور 30 نفر از معتمدین، هیئت نظارت و اعضای اصلی و علی البدل به پایان رسید و بعد از پایان زمان ثبت نام در روز یکشنبه کار خود را آغاز می‌کند.

 وی در رابطه با  وظایف هیئت اجرایی گفت:  این هیئت وظیفه اجرای انتخابات و رسیدگی به صلاحیت  داوطلبان را دارد و تا پایان انتخابات و اعلام نتایج آن مسئؤولیت اجرای انتخابات را برعهده دارند.

فرماندار اهواز عنوان کرد: روند نام نویسی ها داوطلبان تصاعدی است و روز گذشته 140 نفر داوطلب برای یازدهمین دوره مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از 50 نفر  در روز پیش ثبت نام کردند.

عالمی نیسی بیان کرد: خوزستان 14 حوزه انتخابی و  متشکل از چهار شهرستان است که  در هر مرکز حوزه انتخابیه یک هیئت اجرایی انتخابات تشکیل می شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار