تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۹۲۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بامدژ از مناطق آسیب پذیر اهواز در مواقع سیلاب است
 بخشدار مرکزی اهواز گفت: روستای منطقه بامدژ در بخش مرکزی اهواز از مناطق آسیب پذیر هنگام شدت یافتن باران و سیلاب است.

علی بلم چی  بر توجه ادارات و دستگاه های اجرایی به مشکلات بخش مرکزی اشاره کرد و افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات خوبی در این بخش انجام داده و با توجه به مشکلات جاده بامدژ و مشخص شدن پیمانکار این مسیر، نیاز است که هرچه سریعتر برای ساماندهی این جاده اقدام شود.

وی به مشکلات آب روستاها اشاره کرد و گفت: پس از بارندگی، کیفیت آب آشامیدنی روستاها نامطلوب می شود که شرکت آب و فاضلاب روستایی تمهیدات لازم در این خصوص داشته باشد و تانکر های توزیع آب نیز در نظر بگیرد.

بخشدار مرکزی اهواز افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی آمادگی لازم برای تامین آب روستاها بویژه روستاهای بالا دست شهر الهایی را داشته باشد.

بلم چی به مشکلات برق در برخی از نقاط بخش مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: قطعی برق و ناپایداری شبکه، مشکلاتی را برای روستاییان به وجود آورده است که نیاز است شرکت توزیع برق اقدامات پیشگیرانه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه همه روستای منطقه بامدژ در سیل فروردین ماه اهواز دچار آسیب جدی شده اند و زیر آب رفته اند، بیان کرد: این منطقه به شدت در برابر طغیان آب و بالا آمدن رودخانه آسیب پذیر است و باید برای این شرایط همیشه آمادگی داشت.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار