تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۹۲۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری‌زاده: هواداران تیم استقلال خوزستان را حمایت کنند
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: انتظار داریم هواداران بیش از گذشته به حمایت از ما بپردازند تا در بازی‌های پیش رو عملکرد ما نیز بهتر شود.
  سهراب بختیاری‌زاده سرمربی استقلال خوزستان پس از برد تیمش مقابل تیم خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم از چند موقعیت خوب خود بهترین استفاده را ببریم و در این بازی پیروز میدان شویم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما 2 هفته خوب را پشت سرگذاشتیم و سعی می‌کنیم در تمرینات آینده خود نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. هفته قبل در بازی با گل ریحان البرز نیز می‌توانستیم پیروز میدان شویم،

سرمربی تیم استقلال خوزستان بیان کرد: برای بهبود شرایط تیم محکوم به برد بودیم که خوشبختانه عملکرد بازیکنان بسیار خوب و امیدوارکننده بود و بعد از هفته‌ها چهره واقعی استقلال خوزستان را همگان مشاهده کردند.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه شرایط تیم بهتر شده است، خاطرنشان کرد: تلاش ما کسب  امتیاز در هر بازی مقابل حریفان خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط کنونی تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: این تیم اکنون به یک شخصیت تیمی خوبی رسیده که برای تداوم آن باید در تمرینات بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره بازی مقابل خوشه طلایی ساوه نیز گفت: ما امروز در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم، امیدوارم بتوانیم در شرایط سخت هم عملکرد خوبی داشته باشیم و قدر فرصت های به دست آمده خود را بیشتر بدانیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در بازی مقابل خوشه طلایی بازیکنان ما بازی را خیلی خوب شروع کردند و معتقدم در تمام دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار ما بود.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: ما در بازی مقابل خوشه طلایی خوب ظاهر شدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف کنیم و پیروز شویم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان یادآور شد: در مسابقات لیگ دسته یک امتیازات زیادی از دست دادیم که باید برای جبران آن بیشتر تلاش کنیم.

وی با تاکید بر این نکته که باید بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم، اظهار کرد: هنوز شرایط خوبی در جدول نداریم البته قصد داریم در نیم فصل دوم چند بازیکن جذب کنیم تا تیم تقویت شود.

بختیاری‌زاده با بیان این نکته که هدف ما رسیدن تیم به رده‌های بالای جدول است، تصریح کرد: تیم ما بازیکنان خوبی دارد که بعضی از آنها در لیگ برتر بازی کرده‌اند اما در هفته‌های گذشته تمرکز لازم را در زمین بازی نداشتند که بهتر شده است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پایان سخنان خود گفت: انتظار داریم هواداران بیش از گذشته به حمایت از ما بپردازند تا در بازی‌های پیش رو عملکرد ما نیز بهتر شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار