تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۹۲۵۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احتمال تمدید ساعت ثبت‌نام از داوطلبان مجلس وجود دارد
 فرماندار اهواز گفت: باتوجه به اینکه امروز، ۱۶ آذرماه آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم است، احتمال تمدید ساعت ثبت‌نام وجود دارد ولی هنوز این موضوع اعلام نشده است.

جمال عالمی‌نیسی، امروز ۱۶ آذرماه با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در روز پایانی ثبت‌نام از داوطلبان به سر می‌بریم و تا روز گذشته، ۱۵ آذرماه ۱۷۹ داوطلب اهوازی ثبت‌نام‌شان نهایی شد و اکنون نیز ۱۰ نفر در حال ثبت‌نام هستند.

وی افزود: سیر ثبت‌نام، طبیعی و صعودی است. احتمال تمدید ساعت ثبت‌نام وجود دارد ولی هنوز این موضوع اعلام نشده است. امیدواریم دوستان از ساعت‌های باقیمانده برای ثبت‌نام استفاده کنند.

فرماندار اهواز عنوان کرد: با توجه به برنامه زمان‌بندی، فردا (یکشنبه) اولین جلسه هیات اجرایی برای رسیدگی به صلاحیت داوطلبان برگزار می‌شود و این کار به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. به محض تایید یا رد صلاحیت داوطلبان، این موضوع ظرف ۲۴ ساعت به هیات نظارت اعلام می‌شود و آن‌ها نیز بر اساس قانون و برنامه زمان‌بندی، رسیدگی به صلاحیت‌ مجدد را شروع می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بارندگی امروز اهواز، آیا با اختلال در اینترنت مواجه شده‌اید؟ گفت: خدا را شکر مشکلی در زمینه سامانه ثبت‌نام و اینترنت وجود ندارد و تنها در روز نخست ثبت‌نام با اختلال در اینترنت مواجه بودیم ولی اکنون شرایط بسیار خوب است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار